مدیران خودروعصر اعتبار

نماینده مجلس:

برای رفع چالش واحدهای مسکونی و تجاری فرسوده در سمنان تدابیر ویژه ای اتخاذ شود

عصر ساختمان- نماینده مردم سمنان ،مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، اتخاذ تدبیر ویژه برای رفع چالش واحدهای مسکونی و تجاری فرسوده در سمنان را اجتناب ناپذیر دانست ، گفت : مجلس شورای اسلامی برای بازسازی واحدهای مسکونی، مجتمع های تجاری فرسوده در کشور آماده همکاری با دولت است.

برای رفع چالش واحدهای مسکونی و تجاری فرسوده در سمنان تدابیر ویژه ای اتخاذ شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، احمد همتی افزود : زمین لرزه هر لحظه نقاط مختلف کشور را تهدید می کند و باید دستگاه های اجرایی برای نوسازی مجتمع و ساختمان های در معرض تهدید زلزله، چاره ای بیندیشند.
    وی اظهار داشت : اگر زلزله ای با شدت قابل توجه ای در کشور و استان سمنان رخ دهد، خسارت های مالی و جانی آن جبران ناپذیر است و مجلس شورای اسلامی و دولت باید تدابیری ویژه ای برای رفع این چالش اتخاذ کنند.
    همتی ادامه داد : سمنان نیز همانند سایر استان های کشور از واحدهای مسکونی و تجاری فرسوده قابل توجهی رنج می برد و باید استانداری سمنان توجه ویژه ای به بازسازی این واحدها داشته باشد.
    نماینده مردم شهرستان های سمنان مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: فقط در شهر سمنان بیش از 34 هزار واحد مسکونی و تجاری وجود دارد که هر لحظه می توان شاهد امکان تخریب این واحد و خسارت های مادی و جانی با وقوع یک حادثه طبیعی باشیم.
    وی با بیان این که دولت در بازسازی زیر ساخت واحدهای مسکونی و تجاری باید کلان نگر باشد ،تصریح کرد: تخصیص اعتبار به صورت قطره چکانی کاری را از پیش نمی برد و دولت باید تقدیم لایحه تاثیرگذار برای رفع این مشکلات جامعه گام بردارد.
    همتی تصریح کرد : در زمان حاضر واحدهای مسکونی و تجاری فرسوده به عنوان یک چالش در استان سمنان مطرح است و در کمترین زمان ممکن دولت باید برای نوسازی این واحدها برنامه های جامعی را در دستور کار قرار دهد.
    وی تصریح کرد : زیرساخت شهرک های صنعتی در نقاط مختلف کشور به ویژه در استان سمنان نیازمند مطالعه راهبردی است و باید تجهیزات مهار آتش در این شهرک ها فراهم باشد.
    همتی افزود : احداث پایگاه آتش نشانی در شهرک صنعتی سمنان امری اجتناب ناپذیر است و در سال جاری شاهد چندین آتش سوزی در این شهرک ها بوده ایم که اگر تجهیزات آتش خاموش کن در این شهرک کامل بود شاید صاحبان این واحدهای صنعتی کمترین خسارت را متحمل می شدند.
    نماینده مردم شهرستان های سمنان مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : آتش سوزی اخیر ساختمان پلاسکو تهران باید مسوولان کشوری و استانی را در برابر اتفاق های اخیر هوشیارتر کند و نباید این حوادث در دراز مدت به فراموشی سپرده شود.
    شهرستان های سمنان مهدیشهر و سرخه بیش از 300 هزار نفر جمعیت دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو