مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار خراسان رضوی:

۵۴ هزار واحد مسکن مهر در استان خراسان‌رضوی به متقاضیان تحویل شد‌

عصر ساختمان- استاندار خراسان رضوی گفت: از ۱۲۰ هزار مسکن مهر طراحی شده، ۵۴ هزار واحد مسکن مهر تحویل مردم و خدمات روبنایی نیز انجام شد.

۵۴ هزار واحد مسکن مهر در استان خراسان‌رضوی به متقاضیان تحویل شد‌
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم ، علیرضا رشیدیان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار داشت: بیش از 423 میلیارد تومان برای واحدهای کوچک کشاورزی و دامداری تخصیص پیدا کرده و برای واحدهای بزرگتر نیز اعتباری در نظر گرفت و بیش از 800 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

    استاندار خراسان رضوی گفت: در تولید الیاف مصنوعی 37 درصد رشد و در حوزه تولید خودرو و موتورسیکلت نیز رشد داشته‌ایم، در مسئله وام ازدواج 459 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج داشته‌ایم و در این حوزه رشد 100 درصدی داشته‌ایم.

    رشیدیان با اشاره به حوزه تعاونی‌ها بیان کرد: صادرات تعاونی‌های استان افزایش یافته و از 137 میلیون دلار به 341 میلیون دلار رسیده است و در حوزه توسعه خدمات زیربنایی نیز رشد داشته‌ایم، در حوزه برق‌رسانی تا ابتدای سال گذشته پوشش روستاهای 20 خانواری را به پوشش 100 درصد رساندیم.

    وی افزود: در حوزه توسعه شبکه فاضلاب، بیش از 300 کیلومتر پیمان‌سپاری در حاشیه شهر مشهد صورت گرفته است، برای ارتقای تصفیه‌خانه‌ها نیز در شهرهای مختلف استان اقدامات بزرگی صورت گرفته است.

    استاندار خراسان رضوی بیان داشت: در حوزه آزادسازی و مناسب سازی بستر و حریم کشف رود با همت تمامی دستگاه‌ها بیش از 1500 هکتار آزادسازی صورت گرفت.

    رشیدیان ادامه داد: بیش از 150 کیلومتر بزرگراه و حدود 570 کیلومتر راه روستایی احداث شد و برای مرمت و روکش جاده‌های استان نیز با استفاده از 146 هزار تن قیر رایگان مرمت جاده‌ها انجام شد، 2500 تخت بیمارستانی در حال ثبت داریم و امیدواریم تا پایان دولت بیمارستانهای جدیدی افتتاح شود.

    وی با اشاره به فعالیت 112 خانه بهداشت در استان گفت: در آموزش و پرورش نیز 800 پروژه انجام شد و شبکه ارتباط ملی نیز در حوزه مخابرات کلید خورد، در حوزه مسکن مهر که از دغدغه‌های جدی مردم است، از 120 هزار مسکن مهر طراحی شده، 54 هزار واحد مسکن مهر تحویل مردم شد و خدمات روبنایی نیز انجام شد.

    رشیدیان گفت: بیش از 479 طرح اقتصادی در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی استان را قرار است افتتاح کنیم و از این طریق 120 هزار فرصت شغلی در استان ما ایجاد می‌شود و در فرصت باقی مانده بیش از 500 پروژه عمرانی را افتتاح و بهره برداری می‌کنیم و بیش از 600 میلیارد تومان در روزهای اخیر به استان برای طرح‌های مختلف اختصاص پیدا کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی