مدیران خودروعصر اعتبار

معاون سازمان مدیریت بحران کشور در بجنورد:

۷۰میلیارد ریال برای بیمه مسکن مددجویان کمیته امداد اختصاص یافت

عصر ساختمان- معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: معاون سازمان مدیریت بحران کشور برای زیرپوشش بیمه قرار دادن بیمه واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد ۷۰ میلیارد ریال اختصاص داده است.

۷۰میلیارد ریال برای بیمه مسکن مددجویان کمیته امداد اختصاص یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم ، محمد فرید لطیفی در همایش ملی زلزله مدیریت بحران و دورنمای آینده در بجنورد اظهار داشت: سال گذشته نیز به همین منظور 60 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که یک‌میلیون و 700 هزار واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش قرار گرفت.

    لطیفی تصریح کرد: به‌منظور تهیه برنامه عملیات اضطراری در کشور برنامه اولیه در حال تهیه است و به‌محض تهیه برنامه عملیات اضطراری به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود.

    وی با گلایه از اینکه کمتر از 10 درصد ساختمان‌های کشور بیمه هستند افزود: باوجود تأکیدات زیاد اما هنوز نگاه مقابله‌ای در کشور وجود ندارد و نگاه پیشگیرانه محقق نشده است.

    معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: پیشگیری در مقابل حوادث طبیعی بسیار برای کشور بااهمیت است و مردم باید به این مهم توجه داشته باشند اما هم‌اکنون در کشور کمتر شاهد رعایت این موارد هستیم.

    لطیفی تصریح کرد: بیمه‌ها به‌عنوان پرداخت‌کنندگان خسارت‌ها باید به‌عنوان ناظران عالی نیز بر تمام دستگاه‌های اجرایی نظارت داشته باشند و این مورد یکی از کارکردهای بیمه و وظایف آن‌هاست.

    وی نظارت برساخت‌وسازها از سوی ناظران را جزو مؤکدات دانست و افزود: در طراحی اولیه سازه‌های ایجادشده آنچه اجرا می‌شود با آنچه پیش‌بینی‌شده است متفاوت است.

    معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور افزود: مسئولان دخیل در ساخت‌وساز حافظان جان مردم هستند و چنانچه در این زمینه کوتاهی شود تبعات آن دامن مدیریت بحران را می‌گیرد.

    لطیفی تصریح کرد: بسیاری از مسکن‌های مهر کشور در مناطقی ساخته‌ شده که در مسیل رودخانه قرار دارند و ساختمان‌ها و طرح‌هایی ازاین‌دست در کشور به تعداد زیادی وجود دارد.

    معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه مردم باید بهترین ناظران در این زمینه باشند گفت: متأسفانه آن‌گونه که باید در این زمینه مردم حساس نیستند و نگاه مطالبه گرانه ندارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو