مدیران خودروعصر اعتبار

واگذاری ۲۰۰ واحد تجاری رایگان به کسبه پلاسکو

عصر ساختمان- یک خیر در اقدامی خداپسندانه اعلام کرد برای اسکان کسبه ساختمان پلاسکو ۲۰۰ واحد تجاری در ۲ مرکز خرید رو به روی یکدیگر در چهار راه مولوی در نظر گرفته‌ است.

واگذاری ۲۰۰ واحد تجاری رایگان به کسبه پلاسکو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، مهدی کارآمد اظهار کرد: برای اسکان کسبه ساختمان پلاسکو 200 واحد در 2  مرکز تجاری رو به روی یکدیگر در نظر گرفته‌شده است.

    وی افزود: این واحدها به هر صورتی که بخواهند حتی رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

    این خیر ادامه داد: روز گذشته در جلسه اتحادیه پوشاک اعلام شد که این واحدها به مدت 6 ماه تا یک سال یا تا زمانی که کسبه پلاسکو گره از کار آنها باز شود به‌رایگان در اختیار آنها خواهد بود.

    وی تصریح کرد: این 200 واحد در خیابان  مصطفی خمینی نرسیده به چهارراه مولوی در 2 پاساژ "عادلی" و "کارآمد" که روبه روی یکدیگر هستند، قرار دارد.

    کارآمد درباره نحوه اخذ این واحدها توسط متقاضیان گفت: برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی کسبه پلاسکو می‌توانند با دریافت تاییده ای از اتحادیه پوشاک به خیابان مصطفی خمینی نرسیده به چهارراه مولوی دفتر مدیریت مرکز تجاری عادلی مراجعه کنند.

    بنابراین گزارش، پلاسکو اولین ساختمان بلند تهران است که  در سال 1342 در تقاطع خیابان‌های جمهوری اسلامی و فردوسی تهران ساخته شده بود که روز 30 دی ماه 1395 آتش گرفت و بعد از آن ساختمان فروریخت.

    600 واحد صنفی در این مرکز خرید قدیمی حضور داشتند که اکثر آنها تولید کننده و تنها دو طبقه اول آن فروشنده بودند اما بسیاری از این واحدها فاقد بیمه بوده اند. ساختمان پلاسکو فاقد لوله‌کشی گاز بوده و کسبه این ساختمان برای گرم کردن واحدهای تجاری خود از سوخت‌های دیگر استفاده می‌کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی