مدیران خودروعصر اعتبار

ضرورت همکاری دستگاه‌ها برای حل مشکلات مسکن‌ مهر خراسان‌شمالی

عصر ساختمان- معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: باید مسائل فنی بررسی شود و همه دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات مسکن های مهر استان باید همکاری کنند.

ضرورت همکاری دستگاه‌ها برای حل مشکلات مسکن‌ مهر خراسان‌شمالی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از  روابط عمومی استانداری، محمد حسین علی نیا در جلسه شورای مسکن، در خصوص مساعدت در تسهیل وتقسیط تسهیلات اعطایی مسکن مهر به خانواده های حمایتی که ضامن ندارند، افزود: باید موارد به صورت قانونی بررسی شود و با همکاری نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد موضوعات حل شود و در صورت نیاز با شورای مسکن کشور نیز در این خصوص مکاتبه شود.

    وی ادامه داد: با تفاهم نامه‌ای که بین شهرداری، نظام مهندسی و ثبت اسناد شکل گرفته صدور پایانکار و تفکیک بلوک‌ها تسریع خواهد شد.

    علی نیا در خصوص خرید انشعابات شرکت های خدمات رسان مسکن مهر گفت: کسانی که براساس مبالغ گذشته قرارداد بسته‌اند وجه را پرداخته اند و انشعابات با همان قیمت محاسبه و ایجاد خواهد شد. مددجویان کمیته امداد در واگذاری انشعابات به شرط اینکه هر مدد جویی بیش از یک بار از امتیازات استفاده نکرده باشد مشکلی نخواهد داشت.

    علی نیا افزود: با تامین اعتبار، مشکل واحدهای مسکن مهر خانواده های دومعلولیتی به زودی حل خواهد شد.

    وی همچنین تسریع در بازرسی های آسانسور های پروژه های مسکن مهر را خواستار شد و ادامه داد: موضوع مدارس در مسکن مهر نیز باید در دستور کار بررسی قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی