مدیران خودروعصر اعتبار

اجاره رایگان مغازه به کسبه پلاسکو+ عکس و شماره تماس

عصر ساختمان- یکی از بازاریان تهران گفت: در نظر داریم تا زمان بازسازی ساختمان پلاسکو، مغازه های دو پاساژ خود را بدون دریافت اجاره بها در اختیار کسبه ساختمان پلاسکو قرار دهیم.

اجاره رایگان مغازه به کسبه پلاسکو+ عکس و شماره تماس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، محمدرضا میرفندرسکی  اظهار کرد: در بازار بزرگ تهران، راسته حضرتی دو پاساژ روبه‌روی هم به نامهای "عادلی" و "کارآمد" داریم که حجره‌های خالی آن را بدون دریافت اجاره در اختیار کسبه پلاسکو قرار می‌دهیم. پیش‌بینی ما این است که مدت بازسازی پلاسکو دو سال طول بکشد و در همین مدت می‌توانند از مغازه‌های ما استفاده کنند.

    وی افزود: تعداد مغازه‌ها محدود است. مالباختگان حادثه فروریختن ساختمان پلاسکو می‌توانند به ما مراجعه کنند و تا پر شدن ظرفیت واحدها در خدمتشان هستیم و به آنها تحویل می‌دهیم. یک قرارداد هم با آنها می‌نویسیم که تا زمان تحویل مغازه‌های خود در پلاسکو می‌توانند در حجره‌های ما بمانند.

    میرفندرسکی با بیان این‌که راسته در نظر گرفته شده بورس پوشاک است، تاکید کرد: اجاره نمی‌خواهیم اما چک تخلیه از افراد می‌گیریم و هزینه‌های شارژ،  آب، برق و گاز هم بر عهده خود آنهاست.

    این فعال بازار اظهار کرد: ما با اداره دارایی مکاتباتی انجام دادیم و از آنها درخواست کردیم طی مدتی که کسبه پلاسکو در واحدهای ما مستقر خواهند بود از آنها مالیات اخذ نشود. تقاضای ما این است با توجه به این‌که این افراد اموال و املاک خود را از دست داده‌اند شرایط آنها را درک کنیم تا از مالیات و بیمه معاف شوند.

    وی اجاره واحدهای تجاری دو پاساژ ذکر شده را بین 2 تا 2.5 میلیون تومان در ماه عنوان کرد و گفت: این واحدها 12 سال ساخت است. تا قبل از این واحدها را اجاره می‌دادیم اما به دلیل دردسرهایی که بعضی کسبه برای ما ایجاد کردند، بسیاری واحدها را خالی گذاشتیم.

    میرفندرسکی گفت: مال‌باختگان پلاسکو که قصد استقرار در واحدهای تجاری ما بدون پرداخت اجاره را دارند می‌توانند با شماره تلفن 0٢١٥٥٦٢٤١٤٨ تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو