مدیران خودروعصر اعتبار

بررسی زوایای پنهانی حادثه پلاسکو در جلسه هیات امنا با اعضای شورای

عصر ساختمان- سخنگوی فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران از بررسی زوایای پنهان حادثه پلاسکو که در جلسه با هیامت امنا مطرح شد، خبر داد.

بررسی زوایای پنهانی حادثه پلاسکو در جلسه هیات امنا با اعضای شورای
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، محمدمهدی تندگویان با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران، با هیات امنا ساختمان پلاسکو گفت: صبح امروز فراکسیون اصلاح‌طلبان شورا با هیات امنای ساختمان پلاسکو جلسه داشتند و سخنان این هیات مدیره را شنیدند.

    وی با بیان اینکه هیات مدیره ادعا کرده که در ساختمان پلاسکو حتی یک کارگاه تولیدی نبوده و همه واحدها فروشگاه بوده است، گفت: همچنین هیات امنا مذکور که 25 ماه است در پلاسکو فعال هستند، اعلام کردند که به هیچ وجه کارگر شب‌خواب نداشته و تنها یک سرایدار و دو نظافت‌چی در آنجا مستقر بودند.

    سخنگوی فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران با بیان اینکه هیات امنا مدعی شدند که هیچ منبع گازوئیلی در طبقات نبوده و گازوئیل فقط در موتورخانه و زیرزمین بوده است، و هنوز موجود است، گفت: این افراد مدعی شدند که فقط در برخی از مغازه‌ها کپسول گاز و پیک‌نیک برای پخت و پز موجود بوده است.

    تندگویان با بیان اینکه آتش از طبقه دهم آغاز شده و از طبقات بالا سرایت کرده است، گفت: با این حال شلنگ‌های آتش‌نشانی تنها به طبقه دهم رسیده است و جالب است که هیچ‌کدام از راه‌پله‌ها و راهروها محل انبار کالا نبوده و تماما خالی بوده است.

    سخنگوی فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران با بیان اینکه این هیات مدیره در عرض بیست و پنج ماه گذشته فقط یک تذکر کتبی از آتش‌نشانی دریافت کرده‌اند گفت: در عرض 6 ماه گذشته حتی یک مرتبه مانور آتش‌نشانی برگزار شده و سازمان آتش‌نشانی تنها تذکری که به هیات مدیره پلاسکو داده است، نبود راه‌پله فرار بوده و نه بیشتر که این مساله جای تامل دارد. و در شش ماه گذشته تنها یک تذکر به این افراد داده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی