مدیران خودروعصر اعتبار

قیمت مسکن در برج های اطراف دریاچه چیتگر + جدول

عصر ساختمان- قیمت آپارتمان‌های نوساز در برج‌های مسکونی مجاور منطقه ۲۲ متناسب با میزان فاصله از دریاچه تعیین می‌شود. از چند سال قبل از افتتاح رسمی دریاچه چیتگر، پروژه‌های مسکونی و بلندمرتبه بسیاری در حواشی گود عظیم و نیمه‌تمام این دریاچه در غربی‌ترین نقطه پایتخت کلید خورده بود که طی چند سال اخیر رفته رفته تکمیل شد و به مرحله فروش رسید. قیمت‌گذاری این آپارتمان‌ها بر اساس میزان فاصله از دریاچه و برخورداری یا عدم برخورداری از نمای دریاچه صورت می‌گیرد.

قیمت مسکن در برج های اطراف دریاچه چیتگر + جدول
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از دنیای اقتصاد، به گفته مشاوران املاک فعال بازار مسکن محدوده از منطقه 22، پروژه‌های ساختمانی در مجاورت دریاچه اغلب به نهادهای دولتی و شبه دولتی تعلق دارد. قیمت آپارتمان‌های نوساز در بهترین شهرک‌های واقع در این محدوده که ضمن برخورداری از نمای دریاچه، امکانات و طراحی داخلی مطلوبی هم دارد، از مترمربعی 5 میلیون تومان آغاز می‌شود و در برخی موارد به 8 میلیون تومان نیز می‌رسد. این در حالی است که آپارتمان‌های قدری دورتر که به منظره دریاچه اشراف ندارند، اغلب بین چهار تا 5/ 4 میلیون تومان در هر مترمربع قیمـت‌گذاری شده‌اند.

    نکته قابل توجه این است که متراژ بسیاری از آپارتمان‌های عرضه شده به بازار مسکن این منطقه بیش از 80 مترمربع بوده و واحدهای ریزمتراژ و میان‌متراژ در شهرک‌های مجاور دریاچه بسیار محدود است. همچنین برخی از فروشندگان برای اینکه جای خود را در بازار این املاک باز کنند، از حربه ذکر «بعد از دریاچه» و «قبل از دریاچه» در آگهی‌های خود استفاده می‌کنند که موجب می‌شود تمایل خریداران به بازدید آن بیشتر شود. با این حال قیمت‌گذاری آنها که اغلب زیر 4میلیون تومان است می‌تواند در نگاه اول این ماجرا را برای خریداران مطلع فاش کند. بررسی ها نشان می‌دهد رهن کامل آپارتمان‌های نوساز در برج‌های مسکونی محدوده اطراف دریاچه چیتگر نیز عموما مترمربعی 800هزار تا یک‌میلیون و 100 هزار تومان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی