مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل حوزه استاندار کردستان:

زمین تعاونی مسکن روابط‌عمومی‌های کردستان تا پایان دولت یازدهم تخصیص داده می‌شود

عصر ساختمان- مدیرکل حوزه استاندار کردستان گفت: زمین تعاونی مسکن روابط‌عمومی‌های کردستان تا پایان دولت یازدهم تخصیص داده می‌شود.

زمین تعاونی مسکن روابط‌عمومی‌های کردستان تا پایان دولت یازدهم تخصیص داده می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، عبدالرضا میقانی ظهر امروز در مجمع عمومی شورای هماهنگی و انتخابات هیئت‌رئیسه دوره پنجم شورای روابط عمومی‌های استان کردستان که در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: تمامی اعضای شورای هماهنگی استان از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای انقلابی هستند.

    وی با اشاره به دوره هیئت‌رئیسه قبلی گفت: امروز اتمام دوره قانونی هیئت‌رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان کردستان است و انتخابات هیئت‌رئیسه دوره پنجم برگزار می‌شود.

    مدیرکل حوزه استاندار و رئیس روابط عمومی استانداری کردستان تصریح کرد: مدیران روابط عمومی‌های استان انصافاً از افراد خاص بوده و توانمندی بالایی دارند و در عرصه اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی انگیزه بالایی دارند که امیدوارم هیئت‌رئیسه دوره پنجم نیز آن مسیر و جایگاه و ارزش دادن به روابط عمومی‌ها در سطح استان را دنبال کنند.

    وی در پاسخ به اظهارات برخی از اعضای هیئت‌رئیسه و روابط‌عمومی‌ها در رابطه با مشکل تعاونی مسکن گفت: در دوره گذشته جلسه‌ای با اعضای هیئت‌رئیسه دوره چهارم داشتم و دغدغه‌ای که آنها مطرح کردند در رابطه با تعاونی مسکن مسکوت مانده استان بود که ما هم تعهدی به اعضا و شورا دادیم که این موضع را پیگیری کنیم و فعلا هم به دلیل قوانین دست و پاگیر اداری برای اعطای زمین و تسهیلات انجام نشده است.

    میقانی افزود: بنده به عنوان وظیفه ذاتی و اداری خود لازم می‌دانم که بتوانیم مسکن آبرومندی برای اعضای روابط عمومی‌های استان استارت بزنیم و قول نمی‌دهم که تا پایان سال بلکه تا پایان دولت یازدهم بتوانیم که زمین مناسب برای اعضای شورای هماهنگی بگیریم.

    وی اظهار کرد: بنده نیز در کنار هیئت‌رئیسه که اعضا انتخاب می‌کنند درگیر این موضوع هستم و درخواست دارم که فرصتی به ما بدهید تا بتوانیم تا پایان دولت یازدهم زمین مناسبی برای تعاونی مسکن تخصیص بدهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی