مدیران خودروعصر اعتبار

معاون استاندار مرکزی:

نظارت بر ارتقای کیفی سازه‌های ساختمانی در استان مرکزی افزایش می‌یابد

عصر ساختمان- معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: نظارت بر ارتقای کیفی سازه‌های ساختمانی در استان مرکزی افزایش می‌یابد.

نظارت بر ارتقای کیفی سازه‌های ساختمانی در استان مرکزی افزایش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، عزیز فیلی ظهر امروز در نشستی با انبوه‌سازان ساختمانی استان مرکزی اظهار داشت: صنعت ساختمان در کشور و جوامع بشری از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا با توسعه فضاهای شهری و کلانشهرها باید به توسعه شهری و صنعت ساخت‌وساز بپردازیم.

    وی افزود: انبوه‌سازان می‌توانند نقش موثری در اجرائی شدن طرح‌های تفصیلی، جامع شهری و هادی شهری داشته باشند و با دخالت بخش انبوه‌سازان در پیشبری پروژه‌ها نقش و جایگاه این حوزه در افکار عمومی تبیین می‌شود زیرا افکار عمومی با نقش انبوه‌سازان در پیشرفت جامعه مسکن و ساختمانی آشنا نیست.

    معاون عمرانی استاندار مرکزی ادامه داد: دولت معتقد است که حوزه مسکن نیازمند تحرک‌بخشی بوده و تصمیم دارد که تا پایان امسال و اوایل سال آینده این تصمیم را به مرحله اجرا برساند و این حوزه را به سمت پیشرفت و تحرک پیش ببرد زیرا بخش عمده‌ای از جامعه به این صنعت وابسته است.

    معاون عمرانی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: معتقدیم که کادر فعال این حوزه باید شاکله از نیروهای استانی و بومی باشد و اعتراف می‌کنیم که استان مرکزی دارای شرکت‌ها و ظرفیت‌های بسیار توانمندی در این حوزه است و این مجموعه‌ها نیازمند حمایت و جایگزینی پیمانکاران دولتی و غیربومی هستند.

    فیلی بیان کرد: افرادی که وظیفه اجرائی پروژه‌های انبوه را دارند باید در صحنه حاضر و در جایگاه خود فعالیت داشته باشند و سپردن پروژه‌های انبوه به این افراد سبب کمبود کار برای مهندسان فعال در این عرصه می‌شود.

    وی افزود: حوزه عمرانی استان مرکزی کمیته‌ای با حضور دادستان، استانداری، راه‌وشهرسازی و سایر ارگان‌های مربوطه به این عرصه تشکیل داده تا معضلات موجود در این حوزه مورد بررسی قرار گیرد، همچنین سازمان راه‌وشهرسازی را مکلف کرده‌ایم که در هنگام صدور پروانه مجریان و پیمانکاران را از یکدیگر تفکیک کند.

    فیلی عنوان کرد: موظفیم که در راستای ارتقای کیفی ساختار سازه‌ها نهایت دقت را داشته باشیم تا وارث شهری باشیم که بر مبنای المان‌های شهری بنا شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو