مدیران خودروعصر اعتبار

با مشارکت ۵۸ شرکت خارجی ؛

هشتمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی در و پنجره برگزار می شود

عصر ساختمان- هشتمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی در و پنجره در تهران در ۲۱ هزار متر مربع و با مشارکت ۵۸ شرکت خارجی ۵ بهمن آغاز به کار می‌کند.

هشتمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی در و پنجره برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از صدا و سیما ، در این نمایشگاه که به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت. شرکت‌هایی از کشورهای ترکیه، چین، آلمان، بلغارستان، ایتالیا، بلاروس، اسپانیا، لهستان، اسلوونی و بلژیک حضور دارند؛ ضمن اینکه در بخش داخلی نیز 364 بنگاه مشارکت می‌کنند.

گروه‌های کالایی که در دو بخش داخلی و خارجی نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داشت، عبارت از انواع چهارچوب، سردر و فریم، ماشین‌آلات و ابزار تولید، مونتاژ و خط تولید در و پنجره، سیستم‌های تولید روباتیک و اتوماسیون صنعتی، درهای کشویی، گردان و اتوماتیک و.. است.

مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل کشور در این صنعت، شناسایی مشکلات، موانع و نقاط ضعف، تلاش برای جلب حمایت سازمان‌های دولتی، شناساندن تأثیر و نقش محصولات در و پنجره ساختمانی در استفاده بهینه از منابع انرژی، فراهم آوردن امکان ارتباط مستقیم و رودررو میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به منظور آشنایی بهتر با نیازهای بازار مصرف و همچنین شناسایی واحدهای برتر در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مرتبط با موضوع نمایشگاه است.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برنامه‌های جانبی دیگری شامل کارگاه‌های آموزشی با عنوان کاربرد یراق‌آلات دو حالته در صنعت در و پنجره یو.پی.وی.سی، کنترل کیفیت حین تولید، تست پنجره، مدیریت بحران خرید و فروش، معرفی انواع شیشه و کاربرد آن در صنعت ساختمان، عملکرد یراق‌آلات و مباحث فنی آن در صنعت در و پنجره، برگزاری همایش و کارگاه‌های آموزشی در حوزه فناوری‌های نوین، بهره‌وری انرژی و انرژی‌های پاک و صرفه‌جویی در آب و صنعت تاسیسات برگزار خواهد شد.

همچنین هیئتی متشکل از متخصصان و تجار کشور سوریه نیز از هشتمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی در و پنجره تهران دیدن خواهند کرد.
بر اساس این گزارش برگزاری این نمایشگاه گامی بلند و محکم در جهت ارائه نوآوری‌ها و تولیدات مدرن این رشته از صنعت محسوب می‌شود و پیش‌بینی می‌شود مورد استقبال شرکت‌های ساختمانی، انبوه‌سازان، تعاونی‌های مسکن، مجتمع‌های مسکونی و تجاری،‌ هتل‌ها و نیز عموم مردم به عنوان مصرف‌کنندگان نهایی قرار بگیرد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار