مدیران خودروعصر اعتبار

توقف آواربرداری در پی احتمال کشف اجساد جدید

عصر ساختمان- دقایقی پس از آغاز عملیات آواربرداری، عملیات با فریادهای یک آتش نشان متوقف شد.

توقف آواربرداری در پی احتمال کشف اجساد جدید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، با گذشت یک ساعت از بامداد امروز و در حالی که حدود 30 دقیقه از آغاز عملیات آواربرداری گذشته بود، بار دیگر با فریادهای یک آتش نشان، لودرها و بیل‌های مکانیکی کار خود را متوقف کردند.

در حالی که حدود یک ساعت پیش با توقف عملیات آواربرداری پیکر چهار نفر از جان باختگان حادثه پلاسکو پیدا و از زیر آوار خارج شد، هم اکنون با فریادهای یک آتش نشان عملیات باز هم متوقف شده و گمان می رود پیکر یا پیکرهای دیگری در زیر آوارها پیدا شده باشد

از سرگیری عملیات آواربرداری در ضلع شمالی پلاسکو

در ضلع شمالی منطقه پلاسکو، منطقه‌ای که دقایقی قبل فعالیتش بخاطر فریادهای یک آتش‌نشان برای مدتی متوقف شده بود، عملیات مجدد از سر گرفته شد.

آواربرداری در پلاسکو با فعالیت بیل‌های مکانیکی و لودر در بخش‌های مختلف برای کشف پیکر قربانیان همچنان ادامه دارد و از دقایق بامدادی امروز 4 پیکر پیدا شده است.

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیز در این باره گفت: آتش‌نشانان با حفر تونل در ضلع غربی ساختمان پلاسکو در طبقه منفی یک به محل محبوس شدن چهار تن از افراد دسترسی پیدا کردند.

وی افزود: هر چهار نفر در زیر آوار مانده بودند و نجات گران اجساد این افراد را که ضرباتی به نقاط مختلف بدنشان وارد شده بود از زیر آوار خارج کرده و به محلی امن برای بررسی قرار دادند که پس از انجام بررسی ها دقایقی قبل پیکر این افراد از محل خارج شد.

وی با بیان اینکه هر چهار جسد کشف شده مرد و غیرآتش‌نشان بودند گفت: تلاش برای یافتن دیگر پیکرها نیز ادامه دارد.

ساختمان پلاسکو که زمانی بلندترین ساختمان تهران بود، روز پنج‌شنبه 30 دی‌ماه بر اثر آتش‌سوزی فرو ریخت و ده‌ها تن از جمله 15 آتش‌نشان زیر آوار آن ماندند. تا کنون مرگ هفت تن بر اثر این حادثه تأیید شده‌است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی