مدیران خودروعصر اعتبار

در گفت و گوی عصر ساختمان با مدیرفروش شرکت فراندیشان سرو فستک بررسی شد:

هوشمند سازی خانه با هزینه مناسب

عصر ساختمان- تا به حال هوشمند سازی خانه تنها در ساختمان های لوکس به کار گرفته می‌شد و هزینه بالای این سیستم دلیلی بود تا سازندگان و سرمایه گذاران ساختمان تنها در مناطق لوکس نشین شهر خانه ها را مجهز به سیستم هوشمند سازی کنند.

هوشمند سازی خانه با هزینه مناسب
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»، ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید کم هزینه تر اینگونه تجهیزات هوشمند سازی خانه ها جلوه عمومی تری گرفته است. در این رابطه به سراغ مدیر فروش یکی از شرکت های تولید کننده نسل جدید این تکنولوژی رفته و جزییات این سیستم را جویا شویم که در ادامه میخوانید:
آرش ده مرد مدیر فروش شرکت فراندیشان سرو فستک از محصول شرکت خود گفت: در این سیستم خانه ها بدون هیچ نیازی به تخریب  و سیم کشی هوشمند سازی می شود و با استفاده از گوشی یا تبلت خود میتوانید کنترل تمام اجزای الکترونیکی را به دست بگیرید. لازم به ذکر است تمام تنظیمات توسط اپلیکیشن قابل اجرا در سیستم های اندروید و آی او اس صورت می گیرد که کاربری بسیار ساده ایی دارد.
وی با اشاره به کاهش هزینه های این سیستم نسبت به مدل های قدیمی ادامه داد: در این سیستم علاوه بر اینکه نیازی به صرف هزینه برای سیم کشی و تخریب هیچ جایی از خانه نیست قیمت خرید این محصول هم ارزان تر از مدل های قدیمی است. به طوری که 50 الی 60 درصد از هزینه ها نسبت به سیستم خانه های هوشمند قدیمی کم تر می شود. قیمت این محصول با توجه به متراژ و میزان کارایی که مورد نیاز است متفاوت است ولی حداقل قیمت نصب این سیستم 2 میلیون تومان است.
ده مرد با تاکید بر اینکه این سیستم محدود به کنترل چند وسیله نیست گفت: این سیستم قابلیت اعمال تغییرات، به طور دستی را دارد و تعویض تم ها، زمان روشن و خاموش شدن چراغ ها ، تلویزیون و سایر وسایل قابل کنترل میتواند به روش خیلی ساده از طریق اپلیکیشن تنظیم شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی