مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان:

کسبه ساختمان پلاسکو ساعت ۹ فردا به حسینیه فاطمه‌الزهرا مراجعه کنند

عصر ساختمان- ساعت ۹ کلیه کسبه ساختمان پلاسکو برای تعیین وضعیت به حسینیه فاطمه الزهرا سپاه واقع در خیابان سپاه (عشرت‌آباد) مراجعه کنند.

کسبه ساختمان پلاسکو ساعت ۹ فردا به حسینیه فاطمه‌الزهرا مراجعه کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایلنا، رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان  با تسلیت به جامعه اصناف و آتش‌نشانی کشور گفت: با هماهنگی صورت گرفته با بسیج اصناف، فردا راس ساعت 9 کلیه کسبه ساختمان پلاسکو برای تعیین وضعیت به حسینیه فاطمه الزهرا سپاه واقع در خیابان سپاه (عشرت‌آباد) مراجعه کنند.

جواد درودیان ادامه داد: مطابق برنامه، کاغذهایی در اختیار کسبه قرار داده می‌شود تا آخرین وضعیت و آدرس دقیق واحد خود را در آن یادداشت کنند و میزان جنس باقی مانده در آنجا‌ را تشریح کنند. ما سعی داریم تا جایی که امکان دارد به همکاران خود کمک کنیم و قرار است این کاغذها را پس از بررسی به وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت اعلام خسارت تحویل دهیم.

وی ادامه داد: تلاش ما این است به غیر از خسارت سرقفلی تا جایی که می‌توانیم به اعضای اتحادیه کمک کنیم. در ساختمان پلاسکو 402 واحد صنفی داشتیم که بیشتر آنها بنکدار بوده‌اند و با توجه به اینکه انبارها و کارگاه‌های آنها خارج از ساختمان است باید تمهیداتی اندیشیده شود تا آنها بتوانند با توجه به نزدیکی شب عید به کار خود ادامه دهند.

درودیان تصریح کرد: قرار شده شهرداری محلی را برای اسکان این واحدها در نظر بگیرد و ما منتظر هستیم تا به صورت رسمی این خبر به ما اعلام شود.

وی در مورد کشته شدگان ساختمان پلاسکو گفت: متاسفانه چندین کارگر ساختمان در زیر آوار مانده‌اند و هنوز هیچ خبری از آنها نداریم.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی