مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس پلیس آگاهی ناجا خبر داد؛

حفاظت پلیس آگاهی از اموال کسبه پلاسکو

عصر ساختمان- رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه حفاظت از اموال مردم و کسبه ساختمان پلاسکو توسط پلیس آگاهی انجام می گیرد از بهره گیری از سگ های جسد یاب و زنده یاب در شناسایی پیکرهای آتش نشانان خبرداد.

حفاظت پلیس آگاهی از اموال کسبه پلاسکو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر، سردار محمدرضا مقیمی درحاشیه بازدید از حادثه ساختمان پلاسکو  ضمن تسلیت به خانواده های شهدای آتش نشان و خسته نباشید به همه دستگاه های ذیربط که از ابتدای این حادثه ناگوار در صحنه حضورداشتند، به اقدامات پلیس آگاهی در این رابطه اشاره کرد و اظهار داشت: عملیات آواربرداری همچنان از مسیرهای های مختلف در حال انجام است.

وی تصریح کرد: اشیاء با ارزش از قبیل گاو صندوق، اسناد و مدارک پس از جمع آوری در حین آواربرداری، به پلیس آگاهی انتقال داده می شوند.

مقیمی درباره وضعیت اموال مردم، گفت: برای این منظور فرم هایی تهیه شده تا کسبه ساختمان پلاسکو پس از عملیات آواربرداری با مراجعه به پلیس آگاهی تهران بزرگ، لیست اموال خود را با لیست اموالی که پلیس نگهداری کرده، مطابقت داده و تحویل بگیرند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: بامداد امروز، سگ های جسد یاب و زنده یاب پلیس آگاهی موفق به شناسایی دو پیکر مطهر از آسیب دیدگان این حادثه تلخ شدند.

وی افزود: در این راستا پلیس آگاهی با تشکیل اکیپی از سگ های ردیاب، جسد یاب و زنده یاب از دقایق اولیه حادثه حضور داشتند.

این مقام عالی رتبه انتظامی با اشاره به شرایط خطرناک داخل تونل های ایجاد شده در زیر سطح آور، ادامه داد: با ایجاد حفره ای از طریق پارکینگ ساختمان مجاور پلاسکو، بامداد امروز سگ های جسد یاب و زنده یاب پلیس آگاهی موفق به شناسایی دو پیکر مطهر از آسیب دیدگان این حادثه تلخ شدند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به دود، لغزنده بودن تونل ایجادشده و نیز حرارت بسیار بالا آن، تصریح کرد: در تلاش هستیم با ایجاد حفره دیگری بتوانیم به داخل تونل راه پیدا کنیم تا بتوانیم اجساد را شناسایی و پیدا کنیم.

سردار مقیمی گفت: سگ های زنده یاب و جسد یاب قادر هستند حدود 5 تا 6 متر اجساد و یا افراد زنده را ردیابی کنند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو