مدیران خودروعصر اعتبار

پیام تسلیت و همدردی مولاوردی با حادثه‌دیدگان پلاسکو

عصر ساختمان- شهیندخت مولاوردی در پی وقوع حادثه ساختمان پلاسکوی تهران در تلگرام خود پیام تسلیت منتشر کرد.

پیام تسلیت و همدردی مولاوردی با حادثه‌دیدگان پلاسکو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا متن پیام تسلیت شهیندخت مولاوردی در پی وقوع حادثه ساختمان پلاسکو به شرح ذیل است:

«و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله

بار دیگر فاجعه ای مهیب و جانسوز آتش در جانمان افکند و با گرفتن جان تعدادی از عزیزترین فرزندان و جگرگوشه های این سرزمین، پدران و مادران و همسران و خواهران و دخترانشان را به عزا نشاند.

کیست ناله های آن مادر آذری را در سوگ دو فرزند برومندش ببیند و در خود فرو نریزد؟

کیست اشکهای آتش نشانان همیشه قهرمان را در فراق یارانشان ببیند و سیل اشک از چشمانش جاری نشود؟، آنان که هماره اشکهای دیگران را می زدایند و بر زخمهایشان مرهم می نهند.

کیست نظاره گر چشمان پدران و مادران منتظر و دوخته شده به تلی از آوار ساختمان پلاسکو باشد و لحظه ای خواب چشمانش را برباید؟

دیروز که ساختمان پلاسکو در برابر چشم جهانیان فرو ریخت، هیمنه مدیریت شهری، مدیریت بحران، قانون مداری، فرهنگ رفتاری مردم در رویارویی با بحران و ...به چالش کشیده شد و این بار نیز تاوان آن را عزیزانی به جان خریدند که ابراهیم وش خود را به دستان آتش سپردند.

حال که همگان بر آبستن فجایع بودن این کلان شهر اذعان دارند، باشد تا با بررسی علل این فاجعه و با مشخص شدن سهم و وزن بی مسئولیتی ها و سهل انگاری ها و قانون گریزی ها و ...از تکرار فجایع بزرگتر در آینده جلوگیری کرده و بیش از آنکه به مدیریت بحران بیاندیشیم، مدیریت پیشگیری از بحران را سرلوحه فعالیتهای خود قرار دهیم.

اینجانب از صمیم قلب و عمق جان مراتب تاثر و تالم خود را از وقوع این سانحه غمبار ابراز داشته و ضمن خدا قوت به امدادگران عزیز، از خداوند متعال برای جان باختگان و شهدای والا مقام این سانحه علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحین و مصدومین شفای عاجل و برای کسانی که در زیر آوار بی تدبیری ها و بی کفایتی ها مدفون هستند سلامتی مسالت می نمایم.

بی تردید اینگونه حوادث تلخ درسهایی برای آموختن برای همه ما دارد و تلنگری است بر وجدان های خفته و نابیدار همه ما، باشد تا این بار بعد از امتحان درس خود را خوب بیاموزیم؛ این رسم آموزگاری روزگار است.
فاعتبروا یا اولی الابصار»

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو