مدیران خودروعصر اعتبار

درخواست پلیس از شهروندان

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایتخت در روز جمعه

عصر ساختمان- رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اعمال شده در اطراف محل حادثه پلاسکو را تشریح کرده و از شهروندان خواست که از تردد غیرضروری در مرکز پایتخت خودداری کنند.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایتخت در روز جمعه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا ، سرگرد علی شریفی  درباره محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در محورهای منتعی به حادثه پلاسکو، اظهار کرد: برابر تدابیر اتخاذ شده تردد کلیه وسایل نقلیه به استثنای وسایل نقلیه مجاز در خیابان جمهوری حدفاصل خیابان حافظ تا سعدی و هم چنین خیابان فردوسی حد فاصل میدان امام خمینی تا میدان فردوسی ممنوع است.

وی با بیان اینکه این محدودیت تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت، گفت: توصیه ما به شهروندان این است که تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری در مرکز پایتخت خودداری کنند.

وی در مورد مسیرهای جایگزین خطوط اتوبوسرانی نیز گفت: طی هماهنگی‌های انجام شده با اتوبوسرانی در حدود 5 یا 6 خط اتوبوس که از این معابر می‌گذرد تغییراتی ایجاد شده که این تغییرات در مبدا و مقصد به اطلاع مسافران می‌رسد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از شهروندان خواست که از حضور در اطراف محل حادثه ساختمان پلاسکو خودداری کرده و خبرها را از طریق خبرگزاری‌های معتبر و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

 

برچسب ها
پورسعیدخلیلی