مدیران خودروعصر اعتبار

سرپرست مرکز اورژانس کشور؛

اطلاعی از تعداد زیر آوار ماندگان حادثه پلاسکو نداریم

عصر ساختمان- سرپرست مرکز اورژانس کشور، با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو، گفت: ما هیچ اطلاعی از تعداد مصدومان زیر آوار نداریم و منتظر اقدامات و جستجوهای نیروهای امدادی هستیم.

اطلاعی از تعداد زیر آوار ماندگان حادثه پلاسکو نداریم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر، دکتر پیرحسین کولیوند در برنامه گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه همه بیمارستان های ما در حال آماده باش هستند، درباره روند مدیریت بحران در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو، افزود: از همان لحظة آتش سوزی در ساختمان پلاسکو و آوار ساختمان، نیروهای امدادی و بیمارستان های ما در تهران، بخش اورژانس، بستری، icu و حتی سوختگی در حالت آماده باش هستند ضمن اینکه متخصصان نیز در محل کار خود حضور دارند.

وی گفت: در حادثه امروز 51 نفر در محل حادثه به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند و در واقع نیازی به انتقال آنها به بیمارستان نبود اما 33 نفر برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند که از این تعداد 23 نفر مرخص شدند اما 10 نفر هنوز بستری هستند و یک نفر از آنها نیز در بخش مراقبت های ویژه است که بالای 60 درصد دچار سوختگی شده است.

سرپرست مرکز اورژانس کشور با بیان اینکه همه مصدومانی که به بیمارستان منتقل شدند آتش نشان بودند افزود: از همان ابتدا عوامل امدادی فعالیت های خود را آغاز کردند و حتی نزدیک های ظهر اجازه پرواز بالگرد را هم گرفتیم که در صورت نیاز از بالگرد نیز استفاده کنیم و به طور کلی در حادثه امروز مدیریت یکپارچه ای برای امداد رسانی وجود داشت.

کولیوند درباره اینکه چه تعداد مصدوم در زیر آوار داریم، گفت: ما هیچ اطلاعی از تعداد مصدومان زیر آوار نداریم و منتظر اقدامات و جستجوهای نیروهای امدادی هستیم و امیدواریم به نتیجه برسد و خدماتی به این عزیزان ارائه بدهیم.

وی افزود: از مردم نیز تقاضا داریم اطراف محل حادثه را برای تردد خودروهای امدادی و ارائه خدمات بهتر نیروها به مصدومان و انتقال سریعتر آنها به بیمارستان باز نگه دارند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی