مدیران خودروعصر اعتبار

سخنگوی ستاد بحران حادثه پلاسکو:

تسلیت قالیباف برای شهادت احتمالی ۲۰ آتش‌نشان بود

عصر ساختمان- سخنگوی ستاد بحران حادثه ساختمان پلاسکو گفت: هنوز نمی‌توانیم تایید کنیم آتش‌نشان‌های مانده در زیرآوار پلاسکو، شهید شده اند.

تسلیت قالیباف برای شهادت احتمالی ۲۰ آتش‌نشان بود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از خبرآنلاین، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی که دو ساعت پیش به عنوان سخنگوی ستاد بحران حادثه ساختمان پلاسکو معرفی شد، درباره تعداد افراد محبوس شده زیر آوار ساختمان پلاسکو به شبکه خبر گفت: بعد از انفجارهای اولیه که پیش از تخریب همه ساختمان اتفاق افتاد، عمده تیم‌های امدادی آتش نشانی از ساختمان خارج شدند. اما تا انفجار آخر که منجر به فرورختن تمان ساختمان شد، تعدادی از همکاران ما در ساختمان بودند.

او گفت: چون تا پیش از تخریب کامل ساختمان، 23 مصدوم به بیمارستان اعزام شده بودند و تعدادی از آنها از همکاران آتش نشانی بودند، نمی توانیم به دقیق بگیم چند نفر زیرآوار مانده اند. ضمن اینکه در زمان بحران برای مهار آتش، گروه‌های امداد از جبهه های مختلف وارد ساختمان شدند و تعداد آنها مشخص نیست

سخنگوی ستاد مدیریت بحران ساختمان پلاسکو گفت: هنوز هیچ کس از زیرآوار خارج نشده است.

او همچنین در پاسخ به اینکه شهردار تهران ساعتی پیش در جمع خبرنگاران و در گفتگو با صدا و سیما از شهادت 20 مامور آتش‌نشانی خبر داده بود، گفت: ایشان اعلام کردند 20 نفر زیر آوار هستند و تسلیت گفتند. حرف ایشان هم نشان از قطعی بودن شهادت همکاران ما نبود. پیش بینی می‌کنیم 20 نفر زیرآوار باشند. اما باید منتظر باشیم تا عملیات به اتمام برسد.

ملکی همچنین درباره تماس تعدادی از ماموران زیرآوار مانده با اطرافیانشان گفت: معمول نیست که همکاران ما در هنگام عملیات موبایل همراه خود داشته باشند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی