مدیران خودروعصر اعتبار

توضیحات رییس پلیس پایتخت درباره حادثه "پلاسکو"

عصر ساختمان- رییس پلیس پایتخت جزییات بیشتری از حادثه امروز در ساختمان پلاسکو را تشریح کرد و گفت: بنا بر اعلام مسوولان آتش نشانی، تعدادی از آتش نشانان در زیر آوار محبوس مانده‌اند.

توضیحات رییس پلیس پایتخت درباره حادثه "پلاسکو"
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا در حاشیه حضور در محل حادثه، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از همان دقایق نخست حادثه همکاران من در پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین عوامل انتظامی در محل حاضر شده و امدادرسانی آغاز شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اخبار منتشر شده درباره مرگ 30 تن در این حادثه صحیح است یا خیر، گفت: چنین اخباری را تایید نمی‌کنم، اما بنا به گفته مسوولان آتش نشانی تعدادی از آتش نشانان در زیر آوار محبوس مانده‌اند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود دو خبرنگار نیز در زیر آوار بوده‌اند، گفت: این موضوع را تایید نمی‌کنم و باید بررسی شود.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه ممکن است عملیات آواربرداری تا فردا به طول انجامد، گفت: تمامی دستگاه‌های امدادی در محل حاضر بوده و مشغول امدادرسانی هستند. همچنین جلسه ستاد مدیریت بحران نیز استانداری و شهرداری تشکیل شده و تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه امدادرسانی به این حادثه در انجام است، گفت: دو تن از ماموران ما نیز که برای تخلیه ساختمان وارد شده بودند، هنگام ریزش دچار مصدومیت شدند.

ساجدی‌نیا با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس در این منطقه از شهروندان خواست که طی امروز و فردا به هیچ عنوان به محدوده چهارراه استانبول و محورهای منتهی به آن مراجعه نکنند.

وی با بیان اینکه محدویت‌های ترافیکی تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت؛ گفت: بهترین وسیله برای اطلاع از این حادثه رسانه‌های معتبر و صدا و سیماست.

ساجدی‌نیا درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: از حوالی هشت صبح امروز حریق در طبقات فوقانی ساختمان پلاسکا آغاز شده و در نهایت به رغم اقدامات انجام شده در ساعت 11 و 30 ساختمان پلاسکو فرو ریخت.

بر اساس این گزارش، روسای پلیس پایتخت، اعضای شورای شهر و برخی از نمایندگان مجلس در محل حادثه حضور دارند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار