مدیران خودروعصر اعتبار

ابهام در سرنوشت ۴۰ آتش نشان

عصر ساختمان- ساختمان پلاسکو در تهران در پی آتش سوزی گسترده که از صبح امروز آغاز شده بود فرو ریخت .

ابهام در سرنوشت ۴۰ آتش نشان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر ، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس گفت دقایقی پیش ساختمان پلاسکو به دلیل اتش سوزی فرو ریخت. البته ساختمان تخلیه شده بود ولی امداد گران آتش نشانی در حال تخلیه دود و امداد رسانی در محل حادثه بودند .

    خالدی با اعلام اینکه تا دقایق پیش 37 نفر مصدوم به اورژانس مراجعه کردند که برخی از آنها برای طی مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند .

    خالدی ادامه داد فرو ریختن ساختمان پلاسکو خوشبختانه در مسیر خود ساختمان و به صورتی عمودی اتفاق افتاد و خسارتی به واحدهای تجاری اطراف وارد نشد این در حالی است که نگران سلامت بیش از 40 آتش نشانی هستیم که در محل حادثه در حال مهار شعله های اتش بودند.

    تعدادی از آتش نشانان برای نجات مصدومان احتمالی در طبقات بودند که ساختمان فروریخت.

    جانشین پلیس راهور ناجا گفت :محدودیت های ترافیکی پلیس راهور همچنان ادامه دارد و با توجه به حضور خودروهای امدادی از تردد موتور سیکلت و عبور عابران جلوگیری میشود .

    حسن عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت :با توجه به وقوع آتش سوزی در ساختمان پلاسکو از همان دقایق اولیه وقوع حادثه ماموران پلیس راهور در محل حادثه حضور داشته اند و برای امداد رسانی به موقع محدودیت های ترافیکی در این محدوده اعمال شد.

    وی با اشاره به اینکه محدودیت های ترافیکی افزایش یافته است گفت ساعت 11:30 دقیقه ساختمان پلاسکو بر اثر گسترش اتش فرو ریخت و هم اکنون محدوده ترافیکی گسترده شده است .

    عابدی درباره جزییات محدوده ترافیکی گفت از شرق ازمیدان بهارستان تردد به سمت چهار راه مخبرالدوله ممنوع است همچنین در مسیر غرب از محدوده پل حافظ محدودیت ترافیکی اعمال شده است از شمال و از میوان فردوسی نیز خط ویژه اتوبوس مسدود است و تردد از مسیرهای دیگر انجام میشود و از جنوب نیز از محدوده میدان امام خمینی به سمت شمال تردد خودروها ی نقلیه شخصی و موتورسیکلت ممنوع است.

    عابدی از شهروندان درخواست کرد به دلیل شدت حادثه از حضور در محل حادثه خوددادی کنند تا مسیر تردد برای خودروهای امداد رسان باز باشد.

    همچنین رییس اورژانس کشور گفت همه تخت های بیمارستان های تهران در آماده باش کامل هستند شماری از تعداد اتش نشانان مصدوم در دست نیست.

    پیر حسین کولیوند در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: آمار دقیقی از میزان مصدومان وجود ندارد 38 نفر به ناموران اورژانس حاضر در محل حادثه مراجعه کرداند که برخی سرمایی درمان شده اند و برخی هم به بیمارستان منتقل شده اند.

    وی گفت در حال حاضر به خاطر ریزش ساختمان پلاسکو نگران حال همکاران انداد گر و اتش نشانانی هستیم که احتمالا در زیر آوار گرفتار شده اند.

    کولیوند گفت برای امداد رسانی به مصدومان حادثه در خواست هلی کوپتر امداد کرده ایم که با مساعدت پلیس به زودی هلی کوپتر امداد برای انتقال مصدومان و امداد رسانی به محل حادثه اعزام میشود.

    وی آمار موجود از آتش نشانان مصدوم این حادثه را 38 نفر از زمان وقوع حادثه اعلام کرد و گفت هنوز امار جدیدی اعلام نشده است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو