مدیران خودروعصر اعتبار

ارزیابی کیفی و فنی پیمانکاران ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)

عصر ساختمان- بندر امام خمینی پیمانکاران و مشاورین در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با روش بهینه‌تری مورد ارزیابی کیفی و فنی قرار می‌گیرند.

ارزیابی کیفی و فنی پیمانکاران ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از میزان، واحد مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به منظور بهبود و تسهیل در روند ارزیابی توان کیفی و فنی مشاورین و پیمانکاران خود، اقدام به تهیه اسناد تیپ ارزیابی کیفی و فنی مشاورین و پیمانکاران بر مبنای قانون برگزاری مناقصات و آیین‌نامه‌های مربوطه نموده است.

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به لزوم بهبود در روش‌های پیشین به منظور شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی مطلوب‌تر، در هنگام آگهی فراخوان‌ها، اظهار کرد: رعایت اصل برابری حقوق مناقصه‌گران و تسریع در مراحل انجام ارزیابی از اهم اهدافی است که در پی انجام این بهینه‌سازی دنبال می‌شود.

رضازاده همچنین ضمن تأکید بر لزوم مرتفع نمودن مشکلات ناشی از پراکندگی اسناد در هنگام جمع‌بندی امتیازات، سوابق کاری، تجربیات و اسناد مثبته  متقاضیان شرکت در مناقصات تصریح کرد: با بهره‌گیری از این روش، ضمن جلوگیری از اعمال اشتباه فردی در نحوه امتیاز دهی به شرکت‌ها، زمینه مناسب‌تری برای انتخاب پیمانکاران واجد شرایط و توانمند فراهم می‌شود.

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در تشریح اهمیت و ضرورت این فرآیند اظهار کرد: به دنبال این شیوه ارزیابی که در نهایت منجر به انتخاب مطلوب‌تر پیمانکاران و مشاورین دارای صلاحیت، باتجربه و توانمند خواهد شد، از نیمه کاره ماندن پروژه‌ها نیز جلوگیری شده و تضمین کیفیت کالا و خدمات در این بندر و همچنین ایجاد محیطی رقابتی (کیفی و فنی) به منظور توسعه فعالیت‌های  اقتصادی فراهم می‌شود.

وی در ادامه افزود: در صورت بروز هر گونه سوال و اعتراض از سوی مناقصه‌گران، این امکان فراهم می‌آید تا ضمن ارجاع به مستندات، در خصوص نحوه ارزیابی کیفی و فنی و امتیاز بندی انجام شده، پاسخ لازم را ارائه نمود تا این فرآیند بدون هیچ گونه ابهامی صورت گیرد.

یادآور می شود این روش اجرایی در برگزاری مناقصات از حدود دو سال قبل مطرح و با بهبود مستمر فرآیند موجب شده  که کیفیت ارزیابی‌های صورت گرفته از رشد مطلوبی برخوردار شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار