مدیران خودروعصر اعتبار

خانواده چندقلوها صاحب خانه می شوند

عصر ساختمان- معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از کمک های این سازمان به خانواده های دارای فرزند چند قلو خبرداد.

خانواده چندقلوها صاحب خانه می شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از میزان، حبیب الله مسعودی فرید گفت: خانواده هایی که دارای فرزند 3 قلو و یا بیشتر باشند می توانند با مراجعه به سازمان بهزیستی کشور در هر استان و یا شهرستان کمک هایی را از این سازمان دریافت کنند.

وی افزود: افراد پس از مراجعه، باید یک فرم ویژه را پر کرده و پس از نگارش اطلاعات خود، فرم را تحویل نمایندگان سازمان بهزیستی کشور دهند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به بررسی وضعیت خانواده ها از سوی بهزیستی استان ها اظهارکرد: پس از ارائه درخواست از سوی خانواده ها، موضوع در دستور بررسی قرار گرفته و پس از تایید از سوی کارشناسان سازمان بهزیستی کشور خدمات به این خانواده ها ارائه می شود.
مسعودی فرید در پاسخ به این پرسش که کمک های ارائه شده به خانواده ها شامل چه کمک هایی می شود؟، تصریح کرد: این کمک ها شامل کمک های مالی، حق پرستاری، پوشاک و شیرخشک نوزادان چند قلو است.

وی از تهیه یک بخشنامه ویژه جهت کمک به خانواده های دارای فرزند چند قلو خبرداد و اذعان کرد: در سال جاری یک بخشنامه ویژه تهیه و بر مبنای آن به خانواده های دارای فرزند چند قلو، خدمات ارائه می شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: پیش از تهیه این بخشنامه نیز کمک هایی را به خانواده های دارای فرزند چند قلو ارائه می شد اما این کمک ها اکنون سازماندهی تر شده هستند.

مسعودی فرید با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده به منظور کمک به تهیه مسکن خانواده های دارای فرزند چند قلو گفت: در شرایطی که خانواده های دارای فرزند چند قلو خانه نداشته باشند به آنها کمک خواهد شد تا بتوانند صاحب خانه شوند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی