مدیران خودروعصر اعتبار

سومین کنفرانس بناهای بلند (۱۰)

مهندس روز خوش: برنامه ریزی و پایبندی به قوانین و مقررات حلقه مفقوده ساخت و ساز در کشور است

عصر ساختمان- مهندس فرهاد روز خوش مدیر عامل هلدینگ ایرانیان اطلس در سومین کنفرانس بناهای بلندسومین کنفرانس بناهای بلند اظهار کرد : برنامه ریزی و پایبندی به قوانین و مقررات حلقه مفقوده ساخت و ساز در کشور است.

مهندس روز خوش: برنامه ریزی و پایبندی به قوانین و مقررات حلقه مفقوده ساخت و ساز در کشور است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان»، مهندس فرهاد روز خوش مدیر عامل هلدینگ ایرانیان اطلس با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه این مجموعه ، نگاه ویژه به توسعه پایدار شهری است عنوان داشت : یکی از دغدغه های من و مجموعه ما طی این سال ها این است که چرا در کشور ما به توسعه پایدار شهری‌پرداخته نمی شود. چرا نمونه های عملی را پیدا و اجرا  نمی کنیم؟
    وی با اشاره به صحبت های آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفت: ایشان به نکات خوبی اشاره داشتند، ما به بازخوانی آنچه که از قبل بوده پرداخته ایم ،تا چه زمانی می گوییم ساختمان های بی کیفیت و .... باید توجه داشت درحالی که این خود ما سرمایه گذاران بوده ایم که این بناها را ساخته ایم و در حال حاضر در قبال آن مسئول هستیم.
    ایشان در ادامه با توجه به اینکه مطالبات اجتماعی باید مورد توجه جامعه مهندسین و فعالان این حوزه باشد گفت:  ابتدا باید این سوال را جواب داد که چرا این همه سرمایه ملی از بین می رود؟ قطعاهمه ما در قبال این هدر رفت  سرمایه ملی مسوول هستیم.می بایست در هر سطح از جامعه خود را نسبت به این موضوع مسوول بدانیم.
    وی در ادامه سخنرانی خود با اشاره به ضرورت برنامه ریزی شهری بیان داشت،برنامه ریزی شهری ما دچار مشکل است. چه کسی و در چه زمانی‌میخواهد این مسایل را اصلاح نماید؟اینکه قوانین و مقررات اصولی و درستی داریم ولی متاسفانه خوب اجرایی نمی شود نشان از بی نظمی است. برخی از مهندسین و سرمایه گذاران ساختمانی  ما اصلا به قوانین پایبند نیستند و این مشکلات عمده ایی را در بر دارد. نتیجه این امر نارضایتی عمومی از وضعیت ساخت و ساز و به ویژه ساختمان سازی در کشور است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار