مدیران خودروعصر اعتبار

سروری در جلسه شورای شهر مطرح کرد؛

جبران سرانه فضای سبز با آزادسازی برخی از مجتمع‌های دولتی

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شهر تهران گفت: با آزادسازی برخی از مجتمع‌های دولتی می‌توانیم فضاهایی را به سرانه فضای سبز اختصاص داده و کمبود سرانه‌ها را تأمین کنیم.

جبران سرانه فضای سبز با آزادسازی برخی از مجتمع‌های دولتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شهر تهران در سیصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر در پی اظهارات دبیر دبیران شورایاران منطقه 10 با بیان اینکه باید در خصوص کمبود سرانه فضای سبز مناطق شهر تهران فکر اساسی داشته باشیم، اظهار داشت: برخی از فعالیت‌ها باعث شده که شاهد روند افزایش مشکلات سرانه‌های فضای سبز در چند منطقه باشیم.

وی با بیان اینکه باید در دولت جلساتی در خصوص مجتمع‌های دولتی در این منطقه داشته باشیم، افزود: با آزادسازی برخی از مجتمع‌های دولتی می‌توانیم فضاهایی را به سرانه فضای سبز اختصاص دهیم و کمبود سرانه‌ها را تأمین کنیم.

سروری در خصوص رفع کمبود سرانه‌های فضای سبز باید پلاک‌هایی تملک شود، تصریح کرد: به دلیل کمبود سرانه‌های فضای سبز مشکلات زیادی به وجود آمده که باید از آن کاسته شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شهر تهران با تأکید بر اینکه در خواست‌های اعضای شورای شهر از شهرداری همیشه تصویر پروژه یادگار امام(ره) بوده است، گفت: امیدواریم در خصوص موضوع بودجه مشکل بر طرف شود و این پروژه هر چه سریع‌تر تکمیل شود تا مشکلات مردم این منطقه نیز حل شود.

وی افزود: درخواست دارم که در بودجه سال 96 برای تکمیل پروژه یادگار امام(ره) تصمیم اساسی صورت گیرد.

عباس جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه 90 درصد از گزارش دبیر دبیران شورایاری مناطق یک مشکل شده است، گفت: بیشتر این دبیران گله از نبود زمین بازی، فضای سبز و سرانه‌های ورزشی دارند که به نظر بنده این موضوعات آسیب است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید بر اساس یک برنامه پنج ساله اقدامات صورت گیرد و همچنین تخصیص بودجه در مناطق کم برخوردار به صورت صددرصدی باشد.

جدیدی با بیان اینکه در خصوص برنامه‌ها باید محله محوری عمل کنیم، گفت: اگر اولویت‌ها را اخفا کنیم، می‌توانیم بسیاری از مشکلات را در برنامه پنج ساله حل کنیم.

وی گفت: اگر به مناطق کم برخوردار رسیدگی نکنیم مناطق غیر برخوردار به سوئیت تبدیل می‌شوند.

محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: درخواست دارم که دبیر دبیران شورایاری محلات در نامه‌ای به شورا درخواست‌های خود را ارائه دهند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار