مدیران خودروعصر اعتبار

مناطق ۹ و ۱۰ تهران بزودی ادغام می‌شود

عصر ساختمان- رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از شرایط بافت فرسوده در منطقه ۱۰ گفت: امیدواریم بزودی مناطق ۹ و ۱۰ ادغام شود.

مناطق ۹ و ۱۰ تهران بزودی ادغام می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، مهدی چمران پس از استماع گزارش دبیر دبیران شورایاری منطقه 10 با انتقاد از روند نامطلوب پروژه ساخت ادامه یادگار امام (ره) گفت: پروژه ساخت ادامه اتوبان یادگار امام (ره) سرعت مطلوب را ندارد و فعلا در زمین پادگان جی ماندگار شده است.

وی با بیان اینکه مسئولان امر در شهرداری عنوان می‌کنند که کار ساخت ادامه یادگار امام (ره) ادامه دارد، اما رفتیم و از این پروژه بازدید کردیم، اما نظرمان با نظر مسوولان شهری درخصوص ادامه کار مطلوب ساخت این بزرگراه یکی نیست، گفت: بر اثر فشارهایی که آوردیم، بزرگراه یادگار امام به صورت طبقاتی ساخته شد و حالا نیز اصرار داریم به صورت طبقاتی ادامه پیدا کند.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به بافت فرسوده منطقه 10 با بیان اینکه انشاءالله بزودی مناطق 9 و 10 ادغام می‌شود و راحت می‌شویم، گفت: مدیر بانک مسکن اعلام کرده که تاکنون تعداد زیادی وام با بهره 6 درصد به متقاضیان داده است اما گویا برای آنها نیز بودجه‌ای پیش‌بینی نشده و بیشترین از این نمی‌توانند وام دهند

چمران با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با حضور نمایندگان مردم تهران در مجلس و همچنین مسوولان بانک‌ها جلسه‌ای برگزار کنیم تا تکلیف این موضوع روشن شود، اظهار کرد: مسوولان اعلام کردند که بسته‌های تشویقی برای ساخت بافت فرسوده در نظر گرفته می‌شود اما پولی به بانک‌ها نمی‌دهند و عملا کاری پیش نمی‌رود.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه امیدواریم رئیس جمهور موافقت کند که جلسه‌ای با اعضای شورای شهر تهران داشته باشد، گفت: امیدواریم با حضور رئیس جمهور بتوانیم مشکلات تهران را حل کنیم و مسجدجامعی نیز که حالا به دولت رفته باید به ما کمک کند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی