مدیران خودروعصر اعتبار

کمیسیون ویژه تعیین تکلیف زمین و مسکن محدوده شهرها درکشور تشکیل شد

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای حل مشکلات مردم در حوزه مسکن و زمین کمیسیون ویژه‌ای با حضور نمایندگان بخش‌های مختلف قضایی، ثبت و دستگاههای مختلف اجرایی تشکیل شده است.

کمیسیون ویژه تعیین تکلیف زمین و مسکن محدوده شهرها درکشور تشکیل شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، حمیدرضا عظیمیان  در نشست با مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: تعیین تکلیف زمینهای مسکونی محدوده شهرها از برنامه‌های مهم سازمان ملی زمین و مسکن است.
وی اضافه کرد: زمینهای محدوده قانونی شهرها پس از بررسی کارشناسی و نشست‌های تخصصی مورد توجه قرار می گیرد و زمینه تعیین تکلیف آنها باید فراهم ‌شود.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بیان کرد: واحدهای مسکونی و زمینهای قانونی شهر بوشهر که در ارائه خدمات شهری دچار مشکل هستند با تشکیل کمیسیون ویژه‌ای تا سه ماه آینده تعیین تکلیف می ‌شوند.
عظیمیان ادامه داد: واحدهای مسکونی برخی محله های شهر بوشهر برای دریافت سند ثبتی دارای مشکلاتی هستند که باید تعیین تکلیف شوند.
وی اظهارکرد: برای سنددار کردن واحدهای مسکونی در زمینهای محدوده قانونی شهرها زمینهای محله های مختلف شهر بوشهر تعیین تکلیف خواهند شد.
عظیمیان با بیان اینکه حل این مشکل تنها با همکاری دوجانبه امکان پذیر است تصریح کرد: در این ارتباط قول می ‌دهیم هیچگونه حکم دادگاهی برای تخریب واحدهای یاد شده صادر نشود و مردم هم نباید ساخت و ساز جدیدی در این مناطق داشته باشند.
وی، از تشکیل 500 پرونده در این زمینه برای دریافت سند ثبتی خبرداد و افزود: اگر تخریب واحدهای مسکونی در محله های یاد شده بدون حکم قضایی صورت گرفته باشد، خسارت آن پرداخت می ‌شود.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در سفر به بوشهر زمینهای مختلف محدوده قانونی شهر بوشهر مورد بازدید قرار گرفت و راهکارهای لازم برای تعین تکلیف آنها ارائه می ‌شود.
نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر حل مشکلات ساکنان محله های تنگک‌ها در بوشهرگفت: زمین‌خوار خواندن مردم محله های تنگک‌های بوشهر واژه بسیار ناپسندی است که باید مشکلات آنها حل شود.
حجت الاسلام عبدالحمید خدری افزود: تخریب منازل مردم در منطقه تنگک ها نگران کننده است و برای تحقق خواسته‌ های مردم تلاش جدی می ‌شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو