مدیران خودروعصر اعتبار

معاون عمرانی استاندار گلستان:

منازل مسکونی ۱۲ شهر و روستاهای استان گلستان بیمه هستند

عصر ساختمان- معاون عمرانی استانداری گلستان گفت: از گذشته به دنبال جبران خسارت‎ها توسط بخش بیمه‎ای بودیم و براین اساس تاکنون روستاهای استان گلستان را بیمه کردیم و همچنین منازل ۱۲ شهر استان را نیز تحت پوشش بیمه‎ای قرار دادیم.

منازل مسکونی ۱۲ شهر و روستاهای استان گلستان بیمه هستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، رضا مروتی شامگاه یکشنبه در پنجمین ستاد بحران استان گلستان به حوادث رخ داده و اقدامات انجام شده در سال 1395 در استان گلستان اشاره کرد و اظهار داشت: حوادث زیادی را در 9 ماه امسال گذراندیم و موفق شدیم جبران بخش عمده‎ای از حوادث را پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه 81 مورد زلزله در استان گلستان با مقایس 2 تا 5 ریشتر در سال 1395 گذراندیم، افزود: 186 مورد آتش‎سوزی در عرصه منابع طبیعی استان گلستان داشتیم که به واسطه آن  580 هکتار از غرب تا شرق درگیر این آتش‌سوزی‌ها شد.

معاون عمرانی استانداری گلستان به مدیریت مصرف گاز اشاره کرد و گفت: توانستیم بخش خانگی را بدون اینکه دچار قطعی گاز شود گازرسانی کنیم و همت خوبی که مردم با صرفه‎جویی داشتند توانستیم به صورت مازاد به مازندران کمک کنیم.

مروتی بیان داشت: در 9 ماه گذشته طغیان آب و آبگرفتگی 5 مورد، طوفان شدید 3 مورد، 2 مورد برف و سرمای شدید و  یک مورد بارش تگرگ داشتیم و در حال حاضر آنفولانزای پرندگان نیز در این روزها گریبان‌گیر استان گلستان شده است.

وی گفت: خسارت‌های زیادی این حوادث به زیرساخت‎های برق، گاز، راه و واحدهای مسکونی و تجاری،  تاسیسات کشاورزی و محصولات کشاورزی در سطح استان وارد کرده است.

معاون عمرانی استانداری گلستان اظهار داشت: برآورد که دستگاه‌های اجرائی از زمان بروز حادثه سرما در استان گلستان داشت، این است که در استان گلستان 421 میلیارد تومان خسارت وارده شده است.

مروتی اظهار داشت: به مدیریت بحران از سوی کشور 17 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شد و با تایید وزیر کشور به عنوان کمک ارسال شد و همچنین 100 میلیارد تومان تسهیلات بخش کشاورزی در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه حدود 7 میلیارد تومان اعتبارات پروژه‎های تملک دارایی به استان گلستان ارسال شده، گفت: از گذشته به دنبال جبران خسارت‎ها توسط بخش بیمه‎ای بودیم و براین اساس در سال 1393 روستاهای استان گلستان را بیمه کردیم و همچنین منازل 12 شهر استان را نیز تحت پوشش بیمه‎ای قرار دادیم.

معاون عمرانی استانداری گلستان به آبگرفتگی 500 واحد مسکونی در گرگان و پرداخت خسارت 3.5 میلیاردی در شهریور ماه اشاره کرد و افزود: در بخش کشاورزی هنوز مشکل بیمه‎ای وجود دارد و سازمان مرتبط توان پرداخت حق بیمه را خود ندارد و اعتماد کشاورزان هم برای بیمه محصولات کشاورزی جذب نشده است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو