مدیران خودروعصر اعتبار

سرپرست راه و شهرسازی خراسان شمالی:

نرخ سود ۴ درصد تسهیلات به تمام متقاضیان گلستان شهر بجنورد تعلق می‌گیرد

عصر ساختمان- سرپرست راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: به دنبال رایزنی برای تعلق نرخ ۴ درصد سود اقساط تسهیلات مسکن گلستان شهر بجنورد برای تمام متقاضیان این منطقه هستیم.

نرخ سود ۴ درصد تسهیلات به تمام متقاضیان گلستان شهر بجنورد تعلق می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، علی‌اصغر بدیعی مقدم در بجنورد اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام‌شده متقاضیانی که اقدام به قسط‌بندی تسهیلات مسکن خود در منطقه گلستان شهر بجنورد کرده بودند اقساط آن‌ها از 7 به 4 درصد کاهش یافت.

سرپرست راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: هم‌اکنون نرخ قسط‌بندی تسهیلات مسکن در پایتخت 9 درصد در مراکز استان‌ها 7 درصد و در شهرستان‌ها نیز 4 درصد است.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده این نرخ صرفاً در گلستان شهر بجنورد به 4 درصد کاهش یافت و افرادی که از اواخر تابستان امسال اقدام به قسط‌بندی کرده بودند نرخ سود تسهیلات آن‌ها 4 درصد محسوب می‌شود.

سرپرست راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به اینکه دراین‌بین برخی پیش‌ازاین اقساطشان 7 درصد حساب و پرداخت‌شده است افزود: در حال رایزنی برای کاهش این اقساط هستیم و انشاءالله به‌زودی این افراد نیز از این طرح بهره‌مند می‌شوند.

بدیعی مقدم با اشاره به اینکه جای نگرانی برای شهروندان نسبت به اجرای این طرح وجود ندارد تصریح کرد: چنانچه این پیشنهاد که از سوی نمایندگان نیز قابل‌پیگیری است مورد موافقت دولت قرار گیرد نرخ سود 4 درصد اقساط تسهیلات مسکن گلستان شهر بجنورد برای تمام متقاضیان یکسان می‌شود.

سرپرست راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار داشت: البته این طرح صرفاً مربوط به گلستان شهر بجنورد است و اقساط سایر شهرستان‌های استان با همان نرخ 4 درصد محسوب می‌شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی