مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز لرستان خبر داد:

تأمین مسکن خانوارهای دارای ۲ عضو معلول در لرستان

عصر ساختمان- مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز لرستان از اجرای طرح تامین مسکن خانوارهای دارای دو عضو معلول در این استان خبر داد.

تأمین مسکن خانوارهای دارای ۲ عضو معلول در لرستان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، طاهری در نشست هم‌اندیشی تأمین مسکن خانوارهای دارای دو عضو معلول شهرستان الیگودرز اظهار داشت: طرح تأمین مسکن خانوارهای دارای دو عضو معلول از نیمه دوم سال 94 در سراسر کشور آغاز شده و این فعالیت از ابتدا در استان با جدیت پیگیری شده است.

وی بیان داشت: استفاده از ظرفیت و توان مسکن مهر در لرستان موجب تسریع در اجرای این طرح شده است.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز لرستان افزود: در این راستا در شهرستان الیگودرز تاکنون 4 واحد مسکونی به‌ صورت خود مالک و دو واحد مسکونی به‌صورت خرید برای متقاضیان تحویل شده و 32 واحد دیگر نیز از محل مسکن مهر این شهرستان در مراحل نهایی آماده‌سازی قرار دارد.

طاهری گفت: این واحدهای مسکونی بر اساس اصول دوازده‌گانه بهسازی و مناسب‌سازی برای استفاده معلولین طراحی و اجراشده‌اند.

وی افزود: علاوه بر این واحدها 13 واحد مسکونی دیگر برای شهرستان الیگودرز در نظر گرفته‌شده است.

فرهاد خاکی پور مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز با تقدیر از همراهی همه دستگاه‌هایی که در اجرای این طرح همکاری می‌کنند اظهار داشت: درحالی‌که بخش عمده هزینه‌های خانوار مربوط به بخش مسکن است و اکثر خانواده‌های دارای دو عضو معلول ازلحاظ تأمین مسکن مناسب در مضیقه هستند لذا این حرکت می‌تواند بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات این خانواده‌ها را برطرف کند.

وی با اشاره به وضعیت تأمین مسکن این خانواده‌ها در شهرستان الیگودرز و روستاهای تابعه آن گفت: تاکنون 14 خانوار دارای دو عضو معلول یا بیشتر در روستاهای شهرستان الیگودرز شناسایی‌شده‌اند که تاکنون مسکن 7 خانواده واجد شرایط به اتمام رسیده و مابقی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: همچنین در خصوص تأمین مسکن متقاضیان شهری نیز الیگودرز از شهرستان‌های موفق استان است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار