مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار خراسان جنوبی: پروژه های نیمه تمام عمرانی به بخش خصوصی واگذار شود

عصر ساختمان- استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران از ظرفیت های قانونی پیش بینی شده نهایت استفاده کنند، پروژه های نیمه تمام عمرانی دارای شرایط لازم را برای تسریع در تکمیل و بهره برداری به بخش خصوصی واگذار کنند.

استاندار خراسان جنوبی: پروژه های نیمه تمام عمرانی به بخش خصوصی واگذار شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا ، سید علی اکبر پرویزی، در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اضافه کرد: مدیران با مطالعه دقیق آیین نامه ها و دستورالعمل ها با احاطه کامل بر آنها اقدام و پیگیری های لازم را در این ارتباط انجام دهند.
وی با بیان اینکه ساختمانهای اداری رها شده از سوی دستگاه های اجرایی باید تعیین تکلیف شوند، افزود: چنین ساختمان هایی باید بعد از شناسایی به طرق مختلف مورد استفاده قرار گیرند تا بتوان از ظرفیت ساختمان های موجود استفاده کرد.
وی اظهار کرد: کمک های فنی و در بودجه سال آینده و نیز برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار گرفته است، افزود: با کمک هایی که در این زمینه از سوی دولت و مجلس صورت خواهد گرفت می توان بخش اعظمی از مشکلات در حوزه کمک به صندوق های توسعه بخش کشاورزی و نیز صندوق خرد زنان روستایی را رفع کرد.
استاندار خراسان جنوبی به راه اندازی مرکز خرید ایراندخت از سوی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به منظور ایجاد غرفه های خرید و فروش محصولات بومی و محلی اشاره کرد و گفت: این مراکز که توسط زنان سرپرست خانوار و در جهت توانمندسازی آنها دایر می شود باید در سایر شهرستان هایی که در مسیر تردد مسافرین و زائرین هستند نیز برپا شود.
پرویزی، با بیان اینکه باید مراقبت شود تا سود حاصل از این مراکز نصیب تولیدکنندگان شود، افزود: علاوه بر ایجاد اشتغال و کمک به تولیدکنندگان ، این مراکز می تواند منجر به معرفی بیش از پیش استان و ظرفیت ها و توانمندی های موجود در آن شود.
وی بحث بازاریابی محصولات و تولیدات درون استانی را بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: کمیته ای متشکل از نهادها و مدیران ذی ربط می بایست به صورت اصولی و زیربنایی در این زمینه ورود کنند تا بتوان در زمینه فروش و بازاریابی محصولات و تولیدات استانی نیز به توفیق مورد نظر دست یافت.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار