مدیران خودروعصر اعتبار

چگونه به کمپین اخلاق حرفه‌ای مهندسی بپیوندیم؟

عصر ساختمان- همزمان با حمایت علنی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، معاونان وی، جمعی از پیشکسوتان و نام آوران حوزه مهندسی و اساتید اخلاق از کمپین اخلاق حرفه ای مهندسی، هیات مدیره هفتم سازمان های نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور نیز می‌توانند همزمان با شروع فعالیت خود به جمع حامیان کمپین اخلاق حرفه ای مهندسی بپیوندند.

چگونه به کمپین اخلاق حرفه‌ای مهندسی بپیوندیم؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر ساختمان» به نقل از صما، عباس آخوندی با امضای میثاق نامه کمپین اخلاق حرفه ای مهندسی در غرفه صما در نمایشگاه مطبوعات به جمع حامیان کمپین اخلاق حرفه ای پیوست. پیش از این نیز همزمان با رونمایی از کمپین اخلاق حرفه ای توسط مجتمع رسانه ای ساختمان، اکبر ترکان رییس نظام مهندسی ساختمان کشور نیز به جمع طرفداران اخلاق حرفه ای مهندسی اضافه شد.

    همچنین هیئت مدیره دوره هفتم نظام مهندسی ساختمان تهران بعد از دریافت اعتبار نامه های خود از وزیر راه و شهرسازی در اولین نشست هم‌اندیشی سازمان به جمع حامیان کمپین اخلاق حرفه‌ای پیوستند.

    از آنجا که کمپین اخلاق حرفه ای با هدف فرهنگ‌سازی و ترویج ارزش‌ها، اصول، معیارها و دستورات اخلاقی در حرفه مهندسی، تشکیل شده است، هیات مدیره های هفتم سازمان های نظام مهندسی ساختمان کشور نیز می توانند با پیوستن به این جریان و امضای میثاق نامه اخلاق حرفه ای که مزین به پیام وزیر راه و شهرسازی است، فعالیت خود را در استان ها به طور حرفه ای و اخلاق مدار آغاز کنند و الگوی مناسب رعایت اخلاق در جامعه قرار گیرند.

    همچنین هم‌افزایی اخلاقی و حرفه ای میان مهندسان فعال حوزه ساختمان، تشویق منش مسئولانه و جلوگیری از خطاکاری و تعریف شرکت‌های اخلاق‌مدار، حرفه‌ای‌ و مسئولیت‌پذیر از دیگر اهداف کمپین اخلاق حرفه ای تدوین شده است که بعد از فراگیر شدن این جریان همراه با آموزش معیارها به اصولی قابل اجرا در میان رشته مهندسی تبدیل خواهد شد.

    بنابراین مجتمع رسانه ای ساختمان به عنوان جریان ساز و متولی کمپین اخلاق حرفه ای مهندسی به منظور اجرایی شدن اهداف تدوین شده این کمپین زمینه ای را برای پیوستن و حمایت اعضای هیات مدیره هفتم سازمان های نظام مهندسی فراهم کرده است که دوستداران این جریان می توانند برای پیوستن به کمپین اخلاق حرفه ای مهندسی با شماره 22853530 داخلی 404 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو