مدیران خودروعصر اعتبار

خبرهای خوش سرپرست معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی برای مردم خوسف

عصر ساختمان- سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان جنوبی از پروژه‌های عمرانی خوسف بازدید کرد و خبرهای خوبی برای پیشرفت این پروژه‌ها داد.

خبرهای خوش سرپرست معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی برای مردم خوسف
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس ،محمد فرهادی امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر خوسف با بیان اینکه بیمارستان خوسف از پروژه‌های عمرانی است که در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: برابر پیگیری‌هایی که از طریق استاندار صورت گرفته برای حضور بنیاد برکت در خراسان جنوبی و تامین زیرساخت‌های استان، خوشبختانه مجموعه بنیاد برکت موضوع تکمیل بخشی از بیمارستان خوسف را پذیرفته است و در آینده نزدیک این موضوع از طریق آنها پیگیری خواهد شد که ثمرات آن به مردم خواهد رسید.

وی با اشاره به بازدید خود از پروژه‌های عمرانی شهرستان خوسف افزود: بخشی از مشکلات، مشکلات ریشه‌داری هستند که سال‌های سال به‌عنوان مشکل مردم مطرح بوده و پیگیری‌های گسترده‌تری را می‌طلبد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان جنوبی در خصوص مشکلات بحث اراضی ارتش در شهر خوسف گفت: در گذشته جلساتی در رابطه با مشکلاتی که مالکین این زمین‌های واگذار شده با آن روبرو هستند در استان تشکیل دادیم، امروز هم پیگیری کردیم، اطلاعاتی مورد نیاز بوده که از طرف مسئولان شهرستان خوسف در اختیار راه و شهرسازی استان قرار گرفته و موضوع از طریق تهران در دست بررسی و پیگیری است که امیدواریم بتوانیم این مشکل مردم شهر خوسف را نیز حل کنیم.

فرهادی تصریح کرد: در خصوص آبرسانی به روستاها، راه‌ها و مباحث پروژه‌های عمرانی مربوط به شهرداری در این سفر بحث و برای بخشی از آنها تصمیماتی اتخاذ شد.

وی خاطرنشان کرد: در سفر امروز به شهرستان خوسف بحث گازرسانی به کوره‌های آجرپزی مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت و از این بابت دیگر تولیدکنندگان این بخش  مشکلی نخواهند داشت.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه راه یکی از محورهای توسعه است، افزود: خوسف در مسیر ترانزیتی صادرات غیر نفتی از طریق بازارچه‌های مرزی میل 78 و ماهیرود قرار گرفته است که قسمت عمده عبور کالا از این محور انجام می‌شود.

فرهادی ادامه داد: پیگیری‌هایی برای ارتقاء سطح راه‌ها و محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف انجام شده که امیدواریم به نتیجه مطلوب برسد و شاهد شکوفایی بیش از پیش منطقه باشیم.

وی از حل مشکل گازرسانی به تعدادی از روستاهای شهرستان خوسف خبر داد و گفت: در خصوص قسمتی هم که دچار مشکلات هستند مقرر شد شرکت گاز استان بررسی‌های دقیق‌تری داشته باشد که با برنامه‌ریزی دقیق‌تر بشود مشکلات مردم را با انواع روش‌هایی که وجود دارد حل کرد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار