مدیران خودروعصر اعتبار

پرداخت تسهیلات ۱۲۰ میلیون تومانی مسکن به زوج های جوان

عصر ساختمان- به زوج های جوان ۱۲۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود هشت درصد درحوزه مسکن پرداخت می شود.

پرداخت تسهیلات ۱۲۰ میلیون تومانی مسکن به زوج های جوان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از صدا و سیما، معاون ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی درآیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: درکلان شهرها این مقدار تسهیلات به 160 میلیون تومان افزایش پیدا می کند.
حامد مظاهری شهرنشینی را یکی از مشکلات کشور دانست و افزود: در حال حاضر 72 درصد جمعیت ایران شهرنشین هستند که این مسئله یک تهدید محسوب می شود.
وی ، بافت فرسوده و حاشیه نشینی را از مهم ترین معضلات شهرنشینی دانست و تشویق ساخت وساز درهسته درون شهر و بافت های هویت دار را از سیاست های دولت اعلام کرد.
معاون ساختمان و مسکن وزارت راه و شهر سازی اتفاقات رخ داده درحوزه مسکن را مثبت دانست و افزود: آثار سیاست‌ های پس انداز و پرداخت تسهیلات به تدریج درحوزه مسکن دیده خواهد شد.
مظاهری، با اشاره به اینکه رونق بازار مسکن صرفا به خرید و فروش نیست، افزود: هدف این است که مسکن از کالای سرمایه ای به کالای مصرفی تبدیل شود.
به گفته وی، در 9 ماهه امسال شاهد بهبود شرایط ساخت و ساز در کشور بودیم و 9.9 درصد افزایش تعداد مبایعه نامه ها و هشت درصدی قیمت مسکن بیانگر خروج از رکود مسکن است.
معاون ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: افزایش 24 درصدی ارزش مبایعه نامه ها و 5 درصدی صدور پروانه ساخت نشان می دهد بخش مسکن به آرامی در حال حرکت به سمت رونق است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی