مدیران خودروعصر اعتبار

برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیمان و بتن

عصر ساختمان- نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیمان، بتن، تکنولوژی‌های ساخت و ماشین‌آلات وابسته با گستردگی هرچه بیشتر نسبت به سال‌های گذشته ۲۵ تا ۲۸ دیماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیمان و بتن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از میزان، نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیمان، بتن به منظور تحقق اهداف تجاری شامل افزایش صادرات، ترویج و توسعه جدیدترین تکنولوژی‌ها، اشتغال‌زایی و نیز ارائه راه‌کارها و تجهیزاتی برای کاهش آلودگی پلانت‌های سیمان برپا خواهد شد.

طی چهار روز مدت برگزاری این نمایشگاه، مشارکت‌کنندگان در دو بخش داخلی و خارجی محصولات و خدمات خود در زمینه تولید و فروش محصولاتی از قبیل سیمان و بتن و سایر مواد خام، ماشین‌آلات مربوط به تولید و فرآوری محصولات، تکنولوژی‌های جدید صنعت سیمان و همچنین خدمات جانبی در سایر بخش‌ها مانند ساخت را به معرض نمایش می‌گذارند.

در نمایشگاه امسال شرکت‌هایی از کشورهای فرانسه، آلمان، ترکیه، چین، فنلاند، سوئد، کره جنوبی، ژاپن، ارمنستان و ترکمنستان نیز حضور دارند.

برپایی سمینارهایی با عناوین «معرفی رویه‌های بتنی و تجربیات ملی»، «پتانسیل توسعه رویه‌های بتنی در کشور و مقایسه فنی و اقتصادی آنها»، «روش‌های طراحی رویه‌های بتنی و تفاوت آنها»، «پتانسیل استفاده از سیمان در تثبیت لایه‌های زیرسازی راه»، «روش‌های اجرای رویه‌های بتنی و ماشین‌آلات» «دوام و چرخه‌های عمر و بهره‌برداری روسازی بتنی، تعمیر و نگهداری رویه‌های بتنی» و «معرفی دستورالعمل اجرا و کنترل کیفی رویه‌های بتنی» از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

 ایران چهارمین کشور در زمینه تولید سیمان در سطح جهان و نخستین در سطح خاورمیانه است که یکی از مراکز مهم واردات سیمان برای کشورهای منطقه و خاورمیانه محسوب می‌شود، به طوری که حتی بزرگترین صادرکننده سیمان جهان یعنی چین نیز، یکی از واردکنندگان اصلی سیمان از کشورمان به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش با اجرایی شدن طرح‌های توسعه‌ای اخیر در صنعت سیمان کشور و افزایش ظرفیت تولید این محصول تا سقف 80 میلیون تن (طبق آمار ارایه شده از سوی انجمن صنفی کافرمایان صنعت سیمان)،  لزوم توجه هرچه بیشتر به توسعه صادرات این محصول به عنوان یکی از منابع غیرنفتی تاثیرگذار در تحصیل درآمدهای ارزی کشور از اهمیت فزاینده برخوردار است و بی‌شک برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت سیمان، یکی از ابزارهای مهم در توسعه صادرات این محصول است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو