مدیران خودروعصر اعتبار

پرونده مسکن مهر ۱۰ استان اولویت‌دار به سال ۹۶ موکول شد

عصر ساختمان- قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در نشست با مدیران کل۱۰ استان اولویت‌دار با تأکید براینکه پرونده مسکن مهر این ۱۰ استان تا اردیبهشت سال ۹۶ باید بسته شود گفت: در حال حاضر تکمیل مسکن مهر یکی از اولویت‌های اصلی دولت یازدهم به شمار می‌رود که برای تحقق آن باید همه بخش‌ها فعال شده و به وظایف خود عمل کنند چرا که منافع مردم در پیشبرد این پروژه دخیل است.

پرونده مسکن مهر ۱۰ استان اولویت‌دار به سال ۹۶ موکول شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، احمد اصغری مهرآبادی در نشست با مدیران کل 10 استان اولویت‌دار جهت تکمیل سایت مسکن مهر با اشاره به تأکید اخیر رئیس جمهور نسبت به اتمام هرچه سریعتر پروژه‌ها اعلام کرد: بدون شک تحقق این وعده نیازمند تلاش گسترده همه دستگاه‌ها خصوصا استانداران است. در این راستا جلسات شورای مسکن در تمامی استان‌ها به ویژه 10 استان اولویت‌دار شامل یزد، اردبیل، ایلام، زنجان، مرکزی، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد که پروژه‌های آن‌ها در شرف اتمام است باید به صورت منظم و به ریاست استانداران محترم هر هفته برگزار و مسائل و مشکلات پیش‌رو مورد بررسی قرار گیرد.

مهرآبادی در ادامه جلسه با اشاره به این نکته که رئیس جمهور با این وعده حجت را با همه دستگاه‌های ذی‌ربط تمام کرده است گفت: به اعتقاد من اگر دستگاه‌های مربوط کمک کرده و مصوبات دولت (که همگی با پیگیری‌های وزارت راه و شهرسازی به تصویب رسیده است) محقق شود می‌توانیم تمامی پروژه‌ها به غیر از واحدهای فاقد متقاضی و مشکل‌دار را تا پایان دولت به پایان برسانیم.

وی همچنین با بیان این مطلب که تمامی تعاونی‌ها باید نسبت به رفع مشکلات واحدهای تعاونی‌ساز نیز هرچه سریعتر اقدام کرده و فعال شوند گفت: در حال حاضر 289 هزار واحد در سطح کشور باقی‌مانده که نزدیک به 150 هزار واحد آن در مرحله نازک‌کاری قرار دارد و 117 هزار واحد آن با وجود به کارگیری تدابیر متعدد همچنان فاقد متقاضی است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر همچنین ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به مصوبات اخیر خود درخصوص موظف کردن بانک مسکن نسبت به تأمین باقی‌مانده تعهدات خود و همچنین تأمین منابع مورد نیاز مسکن مهر با تشخیص وزارت راه و شهرسازی افزود: براساس تأکیدات کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس کمیته‌ای مرکب از دستگاه‌های ذیربط جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر باید تشکیل می‌شد که امید است هرچه زودتر با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط در جهت رفع مشکلات این اقدام انجام شود.

براساس گزارش وزارت راه و شهرسازی، این مقام مسئول در ادامه سخنان خود خواستار پیگیری‌های جدی از سوی سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه درخصوص پروژه‌های مسکن مهر در سراسر کشور شد و گفت: در حال حاضر تکمیل مسکن مهر یکی از اولویت‌های اصلی دولت یازدهم به شمار می‌رود که برای تحقق آن باید همه بخش‌ها فعال شده و به وظایف خود عمل کنند چرا که منافع مردم در پیشبرد این پروژه دخیل است.

مهرآبادی با تأکید براینکه پرونده سایت مسکن مهر 10 استان اعلام شده تا اردیبهشت سال آینده باید بسته شود گفت: براساس مصوبات اخیر مجلس بانک مسکن مکلف به تکمیل پروژه‌ها با تشخیص وزارت راه و شهرسازی شده است که قطعا در تسریع اقدامات تأثیر بسزایی خواهد داشت.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو