مدیران خودروعصر اعتبار

افزایش ۱۲ درصدی بهسازی مسکن مددجویان در آستارا

عصر ساختمان- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا گفت: تعداد مسکن های بهسازی و مقاوم سازی شده مددجویان تحت پوشش این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون، نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۱۲ درصدی بهسازی مسکن مددجویان در آستارا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا ، رحمت الله رجبی روز جمعه  افزود: در سال جاری با صرف اعتباری بالغ بر 921 میلیون ریال، 28 مسکن مددجویان در آستارا بهسازی و مقاوم سازی شد.
وی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا همچنین در سال جاری با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 283 میلیون ریال، زمینه احداث و خرید پنج واحد مسکن را برای مددجویان تحت پوشش فراهم کرد.
رجبی با اشاره به اینکه تعداد مسکن های احداث یا خریداری شده برای مددجویان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد افزایش یافته ، گفت: کمیته امداد آستارا در سال جاری با صرف هزینه ای بالغ بر 371میلیون ریال به تعمیر 20 واحد مسکن اقدام کرد و این رقم نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است.
رجبی از توزیع سبد غذایی و بهداشتی شامل حبوبات، برنج، گوشت و مواد شوینده به 59 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) آستارا خبر داد و ارزش اقتصادی سبدها را 312 میلیون ریال اعلام کرد.
پنج هزار و 330 نفر در قالب دو هزار و 911 خانوار در آستارا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
این شهرستان با 86 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی