مدیران خودروعصر اعتبار

معاون کمیته امداد اردبیل:

۱۰۰۰خانوار نیازمند اردبیلی از انشعابات رایگان بهره‌مند شدند

عصر ساختمان- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: در ۹ ماهه امسال یک هزار و ۸۲ نفر از مددجویان تحت پوشش از انشعابات رایگان آب، برق، گاز، صدور پروانه ساختمانی و تخفیف عوارض شهرداری بهره‌مند شده‌اند.

۱۰۰۰خانوار نیازمند اردبیلی از انشعابات رایگان بهره‌مند شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، علیرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی روند ارائه خدمات حمایتی به مددجویان استان اردبیل اظهار داشت:‌ در 9 ماهه امسال یک هزار و 82 نفر از مددجویان تحت پوشش از انشعابات رایگان آب، برق، گاز، صدور پروانه ساختمانی و تخفیف عوارض شهرداری بهره‌مند شده‌اند به طوری که کمیته امداد با معرفی مددجویان متقاضی به ادارات مربوطه نسبت به بهره‌مندی آنان از این انشعابات رایگان اقدام می‌کند.

وی با قدردانی از ادارات آب، برق،  گاز و شهرداری که نهایت همکاری را به منظور یاری رسانی به اقشار آسیب پذیر با کمیته امداد دارند، بیان کرد: در سایه همیاری و همکاری‌های همه جانبه مسئولان و خیران می‌توانیم روند رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان را تسهیل و تسریع بخشیده و در جهت توانمندسازی آنان گام‌های موثرتری برداریم.

حسین‌نژاد با بیان اینکه خدمات مختلفی در حوزه عمران و ساختمان به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌شود، تصریح کرد: تامین سرپناه مناسب برای مددجویان یکی از مهمترین فعالیت‌های کمیته امداد در امر خدمت رسانی به اقشار بی ‌بضاعت است تا بخش اعظمی از مشکلات آنان رفع شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: مددجویان ساکن در روستاها و مناطق محروم در اولویت بهره‌مندی از خدمات حمایتی و انشعابات رایگان برق، آب و گاز قرار دارند چرا که کمیته امداد نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم دارد که بر این اساس بخش مهمی از فعالیت‌های خود را به امر توسعه و پیشرفت این مناطق اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه در 9 ماهه امسال کمک هزینه اجاره مسکن 454 خانواده تحت حمایت پرداخت شده است، گفت: به منظور کمک به تامین بخشی از هزینه‌های اجاره مسکن مددجویان، بیش از 600 میلیون ریال در اختیار خانواده‌ها قرار گرفته است.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه ساخت، خرید، مقاوم سازی و بهسازی منازل مددجویان همت جمعی و مشارکت همه جانبه مسئولان و خیران را می‌طلبد، بیان کرد: با توسعه همکاری‌ها می‌توانیم یکی از مهمترین نیازهای خانواده‌های مستمند را تامین کرده و به توانمندی آنها کمک کنیم.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار