مدیران خودروعصر اعتبار

شرایط اختصاص وام ۴۰ میلیونی مسکن مهر

عصر ساختمان- تسهیلات ۴۰ میلیونی مسکن مهر به تمام واحدهایی که فروش اقساطی نشده و دفترچه قسط دریافت نکرده‌اند تعلق می‌گیرد.

شرایط اختصاص وام ۴۰ میلیونی مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، شورای پول و اعتبار شب گذشته با افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر به 40 میلیون تومان موافقت کرد و قرار شد تا این افزایش قیمت 10 میلیون تومانی به سقف تسهیلات فردی و تمام واحدهای مسکن مهر طبق شروطی تعلق بگیرد.

بر اساس این گزارش، تمام واحدهای مسکن مهر در سراسر کشور که واحدهای آنها فروش اقساطی نشده و دفترچه اقساط دریافت نکرده‌اند و نیاز به پول دارند مصوبه جدید شورای پول و اعتبار شامل حال‌شان خواهد شد. بانک مرکزی نیز باید این مصوبه را به بانک مسکن ابلاغ کند تا این مصوبه قابلیت اجرایی پیدا کند.

بر اساس این گزارش و طبق گفته برخی از مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی پس از این که شورای پول و اعتبار سقف وام مسکن مهر را به 40 میلیون تومان افزایش داد،برخی از سازندگان و پیمانکاران مسکن مهر بهانه جویی‌های خود را آغاز کرده و درصدد بالا بردن قیمت ساخت هستند و عنوان می‌کنند که قیمت‌های کنونی ساخت پایین است.

این گزارش حاکی است با توجه به اینکه دستورالعمل شماره 3 مصوب سال 92 قیمت ساخت را به پیمانکاران و سازندگان مسکن مهر مشخص کرده است به نظر نمی‌رسد دولت زیر بار درخواست غیرمنطقی سازندگان برود.

غفوری مدیر عامل شهر جدید پردیس در گفت و گو با شبکه خبر گفته است که در حال تهیه لیست پروژه‌هایی هستیم که مشمول این افزایش سقف وام در شهر پردیس می‌شوند.

وی افزود: این وام به اکثر پروژه‌های مسکن مهر پردیس تعلق می‌گیرد و تنها به ساخت واحدها اختصاص دارد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی