مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار درمیان:

۱۲۰۰ واحد مسکونی روستایی در شهرستان درمیان مقاوم‌سازی شد

عصر ساختمان- فرماندار درمیان استحکام و بهسازی مسکن روستاییان را از بارزترین خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در این راستا تاکنون بهسازی هزار و ۲۱۰ واحد مسکن روستایی در شهرستان درمیان آغاز شده که تاکنون ۷۵۵ واحد تکمیل و تحویل شده است.

۱۲۰۰ واحد مسکونی روستایی در شهرستان درمیان مقاوم‌سازی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، محمد بشیری‌زاده  شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان درمیان اظهار داشت: شهرداری‌های شهرستان پیگیر تامین 10 درصد حق شهرداری‌ها از اراضی شهری توسط راه و شهرسازی باشند.

وی با بیان اینکه بلاتکلیفی و واقع شدن بخشی از اراضی شهر اسدیه در خارج از محدوده شهری به علت عدم تطابق نقشه‌های طرح‌های جامع و هادی از جمله مشکلات بخش مسکن درمیان است تاکید کرد: برطرف کردن مشکلات اراضی شهر اسدیه از مهم‌ترین اولویت‌های کاری شورای مسکن در این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت اراضی شهر اسدیه دارای پیچیدگی خاصی است تاکید کرد: با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی دقیق می‌توان معضل اراضی این شهر را برطرف کرد.

فرماندار درمیان با بیان اینکه فعالیت همه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای کمک به مردم باشد یادآور شد: قانون‌مداری نیز باید اولویت برنامه‌های مسئولان باشد.

بشیری‌زاده استحکام و بهسازی مسکن روستاییان را از بارزترین خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: در این راستا تاکنون بهسازی هزار و 210 واحد مسکن روستایی  در شهرستان درمیان آغاز شده که تاکنون 755 واحد تکمیل و تحویل شده است.

وی یادآور شد: پروژه مسکن مهر این شهرستان با 292 واحد تکمیل و با امکانات زیربنایی خوب تحویل متقاضیان شده است و 20 واحد مسکونی از محل اعتبارات بنیاد مسکن و خیرین تکمیل و تحویل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شده است.

فرماندار درمیان بیان داشت: در شهرستان درمیان 146 هکتار زمین تملک انجام شده است و در 52 روستا 98 درصد زمین برای واگذاری به متقاضیان موجود است و تاکنون 795 قطعه برای ساخت و ساز مسکن روستایی واگذار شده است.

بشیری‌زاده یکی از معضلات شهرهای منطقه با توجه به بافت روستایی وجود معابر و خیابان‌های کم عرض شهری دانست و افزود: این امر در در حمل و نقل و ارائه خدمات شهری و امدادرسانی در هنگام وقوع حادثه مشکل‌ساز است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو