مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار کهکیلویه و بویر احمد:

۷۵ میلیارد ریال امسال در مسکن مددجویان کهگیلویه و بویراحمد هزینه می‌ شود

عصر ساختمان- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ساخت و مرمت واحدهای مسکن مددجویان استان امسال ۷۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مصوب شد و روند ساخت و مرمت این واحدها در دست اقدام است.

۷۵ میلیارد ریال امسال در مسکن مددجویان کهگیلویه و بویراحمد هزینه می‌ شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از آریا، سید موسی خادمی افزود: 50 میلیارد و 680 میلیون ریال از این میزان اعتبار در هشت ماه اول سال جاری جذب شد.
خادمی تصریح کرد: در این مدت 967 عملیات عمرانی در بخش مسکن مددجویان انجام گرفت که از این تعداد 97 باب مسکن شهری و 222 مسکن مددجویی برای روستائیان ساخته و 648 مسکن مددجویان مرمت شده است.
استاندار بیان کرد: برای امسال در کهگیلویه وبویراحمد، ساخت 226 واحد مسکن روستایی و 106 مسکن شهری برای مددجویان مصوب شده که با توجه به اقدام‌های انجام گرفته میزان ساخت ‌وساز در این بخش بیش از برنامه مصوب افزایش خواهد یافت.
خادمی افزود: در حوزه مسکن بیش از شش هزار مسکن مددجویی برای احداث و مرمت در برنامه بلند مدت قرار دارد که یکهزار واحد آن در شهرها و پنج هزار واحد آن در روستاها خواهد بود.
استاندار بر لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف بنیاد مسکن، شهرداری‌ها، مسکن و شهرسازی و بانک ها نسبت به تهیه زیرساخت‌ها و تامین و پرداخت تسهیلات مربوطه تاکید کرد.
خادمی افزود: این نهاد به ازای هر میزان ظرفیتی که شهرستان‌ها اعلام کنند، اعتبارات بلاعوض پرداخت می‌کند و در چنین شرایطی تحول عظیمی در بحث مسکن مددجویان به وجود می‌آید.
به گفته استاندار، بیش از سه هزار واحد مسکن تاکنون دراین استان برای خانوارهای مددجو ساخته شده است.
هم اکنون 90 هزار نفر در کهگیلویه وبویراحمد از حمایت کمیته امداد امام (ره) برخوردارند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین در خصوص اشتغال مددجویان استان تصریح کرد: یکهزار و 428 طرح اشتغالزا، کمیته امداد امام (ره) در استان اجرا کرده است.
خادمی، ایجاد اشتغال و تولید پایدار را از برنامه های راهبردی کمیته امداد امام (ره) و اجرای یکهزار و 428طرح اشتغالزا در سال جاری در این استان برای مددجویان را گامی در جهت تحقق توانمند سازی افراد تحت پوشش این نهاد بیان کرد.
سیدموسی خادمی گفت: بیش از هشت هزار و 775 طرح اشتغالزا با هزینه 870 میلیارد ریال اعتبار از سال 87 تاکنون در این استان اجرا شده است.
خادمی، اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح های اشتغالزایی ویژه مددجویان را 191میلیارد و 425میلیون ریال برشمرد و تصریح کرد: 87 طرح از این طرح های اشتغالزایی تکمیلی بوده است.
خادمی به ایجاد سه هزار و 570 فرصت اشتغالزایی در قالب این طرح ها اشاره کرد.
استاندار بیان کرد: این طرح ها در بخش های کشاورزی، خدمات و فنی در روستاها برای قطع حمایت های مالی مستقیم کمیته امداد به نیازمندان و افزایش تولید بهره گیری از ظرفیت های اقتصادی در مناطق مختلف استان اجرا شده اند.
حدود 90 هزار نفر از جمعیت 700 هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مند هستند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار