مدیران خودروعصر اعتبار

با ارزیابی عملی اعضای خانه های دوام و ایمنی داوطلب مربیگری;

مقدمات برگزاری دوره های آموزشی مدیریت بحران برای دانش آموزان فراهم شد

عصر ساختمان- در ادامه برگزاری دوره های آموزش آموزشگران مبانی مدیریت بحران در مناطق مختلف شهر تهران، ارزیابی عملی برای حضور در مدارس و تدریس مباحث مشخص به دانش آموزان برگزار شد.

مقدمات برگزاری دوره های آموزشی مدیریت بحران برای دانش آموزان فراهم شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، حیدر کلهری معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان با اعلام این خبر از توانمندسازی نیروهای داوطلب مردمی، برخوردار سازی مناطق از مدرس در سطح نواحی و استفاده از پتانسیل­های محلی  در آموزش همگانی به عنوان اهداف عمده طرح تربیت مربی بحران یاد کرد و افزود: تربیت مربی مبانی مدیریت بحران را می­توان زیر مجموعه مشترکی بین طرح­های آموزش همگانی، تشکیل گروه­های داوطلب مردمی (دوام) و مدرسه آماده دانست که با هدف پایدارسازی و ارتقای داوطلبان دارای ظرفیت دوام و افزایش قدرت اجرایی ستادهای مدیریت بحران مناطق در آموزش چهره به چهره شهروندان، انجام پذیرفته است.

وی گفت: در این دوره امکان آموزش برای 120 داوطلب (یک نفر از هر ناحیه) واجد شرایط دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در رشته­های مرتبط و علاقه­مند به آموزش فراهم شد.

کلهری خاطرنشان کرد: دوره تربیت مربی به صورت 7 مبحث طی چهار نیم روز طراحی شده و در اجرا به منظور کاهش مسافت تردد داوطلبان برای شرکت در دوره، مناطق تهران به چهار دسته شمال، جنوب، شرق و غرب تقسیم و در هر پهنه یک منطقه مسئول برگزاری دوره شد. همچنین محل برگزاری دوره­ها ستادهای مدیریت بحران مناطق 1، 4، 10 و 16 بوده است.

به گفته وی شرکت کنندگان در دوره پس از معرفی از سوی ستاد مدیریت بحران منطقه خود و تأیید صلاحیت از سوی کارشناسان آموزش سازمان ، مجاز به شرکت در دوره شده و در نهایت طی ارزیابی عملی برای حضور در مدارس و تدریس مباحث مشخص به دانش­آموزان ، بسته­های کمک آموزشی در اختیار آنان قرار گرفت.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تاکید کرد: بسته کمک آموزشی مباحث شامل پوستر، بروشور و صفحه آهن­ربایی با موضوعات کیف نجات، ساخت اقلام مفید با استفاده از روزنامه و چیدمان صحیح لوازم منزل، در سازمان به گونه­ای طراحی و ساخته شد که برای مربی امکان انتقال مطالب کلیدی بحث را در حداقل زمان و با اثربخشی بیشتر فراهم سازد.

وی افزود: براساس ظرفیت داوطلبی مناطق در مجموع 54 نفر در دوره­های آموزشی شرکت کردند که بیش از 45 نفر آنها موفق به کسب نمره قبولی (بیش از 70% نمره) از آزمون عملی شده و آماده حضور در مدارس است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو