مدیران خودروعصر اعتبار

خوش فروش ترین متراژهای آپارتمان + جدول قیمت

عصر ساختمان- معامله آپارتمان‌های میان‌متراژ متناسب با بودجه متوسط که اغلب در بازه قیمتی مترمربعی سه تا چهار میلیون تومانی قرار دارند در تمام مناطق ساده‌تر از آپارتمان‌های گران‌تر نهایی می‌شود. تمایل فروشندگان برای افزایش قیمت آپارتمان در تهران طی هفته‌های اخیر به ریزش شدید تقاضای خرید منجر شده و مراجعه به بنگاه‌های معاملات املاک در بسیاری از مناطق شهر با کاهش روبه‌رو شده است.

خوش فروش ترین متراژهای آپارتمان + جدول قیمت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از دنیای اقتصاد، مشاوران املاک معتقدند بازار ملک ظرفیت افزایش قیمت ندارد؛ اما آنچه سبب شده متقاضیان خرید اصرار چندانی برای معامله در یکی دو ماه اخیر نداشته باشند، پافشاری فروشندگان روی قیمت پیشنهادی و عدم تمایل به اعطای تخفیف به خریداران واقعی است.

    برخی از مشاوران املاک که در منطقه پنج فعالیت می‌کنند، عنوان می‌کنند که در طول یک ماه گذشته تنها به‌دلیل عدم تمایل فروشندگان به ارائه تخفیف، تعدادی از معامله‌ها در مرحله نشست سه‌جانبه نهایی منتفی شده است. آنها معتقدند فروشندگانی که در محله‌های مطلوب‌تر و گران‌تر این منطقه هستند، این اتفاق بیشتر رخ داده است؛ در حالی که اغلب آپارتمان‌هایی که در بازه قیمت‌گذاری متوسط می‌گنجند، پس از توافق اولیه به معامله ختم شده است. این وضعیت در مورد دیگر مناطق مصرفی نظیر 4 و 14 نیز صدق می‌کند. برای جست‌وجوی آپارتمان‌های قیمت متوسط با سن کمتر از هفت سال که در بازه مترمربعی سه تا چهار میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند، می‌توان به محله‌های مختلفی در نقاط مختلف پایتخت رجوع کرد که از آن جمله می‌توان به محله‌های سبلان شمالی و جنوبی، مجیدیه جنوبی، استخر، تهران نو، خاقانی، قاسم‌آباد، چهارراه لشکر، باغ خزانه، چهارصد دستگاه، بلوار پروین، جشنواره، سرآسیاب، خواجه‌نظام، وحیدیه، کارون، نامجو، نبرد، امامت، پلیس، پرواز، محصل، محلاتی و آبشار مراجعه کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی