مدیران خودروعصر اعتبار

ورود شورای شهر برای حل مشکل مسکن شرکت اتوبوسرانی

عصر ساختمان- نخستین نشست بررسی مشکلات تعاونی مسکن شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از سوی فراکسیون کارگری شورای شهر تهران برگزار شد.

ورود شورای شهر برای حل مشکل مسکن شرکت اتوبوسرانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از صداوسیما، جلسه فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران با موضوع بررسی تعاونی مسکن شرکت واحد اتوبوسرانی با حضور محسن سرخو رئیس این فراکسیون، محمد حقانی ، رحمت ا.. حافظی ، محمد سالاری و احمد حکیمی پور ، اعضای فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران ، اعضای شورای کار شرکت واحد اتوبوسرانی ، نمایندگان کارگران شرکت واحد و مدیران شرکت واحد اتوبوسرانی برگزار شد. 
از جمله موضوعاتی که به بحث گذاشته شد وضعیت تعاونی مسکن شرکت واحد و پروژه های سپیدار 2 و 3 و ارائه راهکارهای حل مشکلات کارگران در این پروژه ها بود که مورد بررسی قرارگرفت. 
در ابتدای این جلسه تعدادی از نمایندگان کارگران و نماینده اعضای تعاونی مسکن شرکت واحد اتوبوسرانی نکاتی را در مورد مشکلات کارگران در تعاونی مسکن شرکت واحد مطرح کردند.
سپس مدیرعامل تعاونی مسکن شرکت واحد و مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی مسائلی را در مورد مشکلات پروژه مسکونی سپیدار عنوان کردند. 
کشاورزیان مدیرعامل تعاونی مسکن شرکت واحد در این باره گفت : در حال حاضر تامین مالی برای این پروژه مهم ترین مشکل توقف پروژه سپیدار است. 
وی افزود: پیمانکار این پروژه مبلغ 19 میلیارد تومان به تعاونی مسکن بدهکار است، همچنین واحدهای تجاری این پروژه در حدود 4 میلیارد تومان ارزش دارند که در مجموع 23 میلیارد تومان امکان بالقوه این پروژه است. 
احمد حکیمی پور نماینده شورای شهر تهران و عضو فراکسیون کارگری شورا پیشنهاد کرد یکی از راه های تامین مالی ، می تواند مصوبه شورا برای تامین مالی این پروژه از محل ماده های 16 و 17 باشد. 
سرخو رئیس فراکسیون کارگری شورا ضمن ارائه پیشنهاد برای تامین بخشی از نقدینگی مورد نیاز از محل ظرفیت های خود پروژه ها خواستار آن شد تا یک گزارش کارشناسی توسط شرکت واحد از وضعیت پروژه ، یک نسخه از قرارداد با پیمانکار و آخرین مراحل قضایی تا ضبط اموال پیمانکار ، تعداد واگذاری ها ، و میزان بدهکاری اعضا ظرف مدت یک هفته تهیه شود و در اختیار اعضای فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران قرار بگیرد. 
در پایان مقرر شد طی یک هفته آینده گزارش های مذکور تهیه شده و یک هفته پس از ارائه این گزارشات مجددا جلسه ای برای بررسی وضعیت پروژه های سپیدار 2 و 3 تشکیل شود. 
رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران همچنین گزارشی از جلسه برگزار شده در صحن شورا برای همه اعضا قرائت کرد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو