مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم خبر داد:

فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای طرح فاضلاب پردیسان

عصر ساختمان- رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم گفت: پیگیر طرح فاضلاب منطقه پردیسان هستیم و برای جذب سرمایه‌گذار فراخوان منتشر کردیم.

فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای طرح فاضلاب پردیسان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، سیدحسن رضوی امروز  با اشاره به ساخت و ساز در منطقه پردیسان اظهار کرد: بیشتر ساختمان‌هایی که در این منطقه در حال ساخت است، بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساختمان‌های کمی در منطقه پردیسان پیدا می‌شود که پیشرفت فیزیکی آن‌ها زیر 40 درصد باشد.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر استان قم در منطقه پردیسان ساخته شد، اما این منطقه مشکلات زیرساختی دارد و مدیران استان در سرشماری‌ برآوردی را از وضعیت منطقه پردیسان به دست آوردند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: محلات منطقه پردیسان با یکدیگر تفاوت دارد و باید با برنامه‌ریزی نیازهای این محلات مشخص شود. پیگیر طرح فاضلاب منطقه پردیسان هم هستیم و برای جذب سرمایه‌گذار فراخوان دادیم، به دنبال حل مشکلات فاضلاب منطقه پردیسان هم به صورت اضطراری و هم به صورت جامع هستیم.

رضوی با اشاره به طرح فاضلاب منطقه پردیسان اضافه کرد: به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای این طرح هستیم، چون دولت اعتباری برای اجرای پروژه‌های زیرساختی به صورت گسترده ندارد، ولی سرمایه‌گذارانی هستند که اعلام آمادگی کردند؛ فراخوان طرح فاضلاب منطقه پردیسان داده شده است و امیدواریم که در این زمینه به نتیجه برسیم.

وی در خصوص سرشماری در استان قم تصریح کرد: سرشماری امسال به صورت ترکیبی در استان انجام شد، 42 درصد مردم استان قم از طریق اینترنت در آن شرکت کردند و مابقی مردم استان هم به صورت میدانی سرشماری شدند، در سرشماری‌ها مباحث جمعیتی مکانی و محلی را مشخص می‌کند که این مسئله برای برنامه‌ریزی شهری اهمیت زیادی دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: براساس سرشماری امسال 100 هزار نفر طی پنجسال اخیر به جمعیت استان افزوده شده، اما در این مدت جابه جایی مکانی جمعیت در استان به صورت گسترده اتفاق افتاده است، به عنوان مثال جمعیت منطقه هشت شهر افزایش زیادی داشته، اما در برخی دیگر از مناطق این شهر کاهش جمعیت اتفاق افتاده است.

رضوی در پایان خاطرنشان کرد: جمعیت روستایی استان قم طی پنجسال اخیر تغییر معناداری نداشته است، در سال 90 جمعیت هر خانوار استان به صورت میانگین 3.59 نفر بوده که امسال این رقم مقدار کمی کاهش داشته است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار