مدیران خودروعصر اعتبار

کمک بلاعوض برای اجرای نما در بافت فرسوده

عصر ساختمان- معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یازده تهران گفت: ساکنان بافت فرسوده می‌توانند از کمک بلاعوض ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی در طراحی و اجرای نمای ساختمان خود بهره‌مند شوند.

کمک بلاعوض برای اجرای نما در بافت فرسوده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از شهرداری منطقه 11، محمد شهرآبادی معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه11 در این باره گفت: خدمات نما در 2 بخش طراحی و اجرا ارائه می‌شود. دفاتر خدمات نوسازی رایگان طراحی نما را انجام می‌دهند اما در اجرای نما به زمین‌های بیشتر از 100مترمربع هزینه اجرای نما داده می‌شود تا ملک‌ها از حالت ریزدانه خارج شوند.
به گفته شهر آبادی حدود 35درصد از مساحت منطقه 11در محدوده بافت فرسوده قرار دارد که با توجه به این که حدود 4 کیلومتر از حصار ناصری را در خود جای داده است و بخش مهمی از خانه های قدیمی با معماری ارزشمند در این منطقه قرار دارند؛ تسهیلات ویژه ای برای مرمت و ساماندهی نما، جداره و پلاک املاک مسکونی و صنفی  در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 11 با بیان این که اجرای طرح از ابتدای سال در واحدهای مسکونی و صنفی خیابان های ولی عصر (عج) ، کارگر و وحدت اسلامی از سوی معاونت شهرسازی و معماری این منطقه به آغاز شده است؛ افزود: برای تعمیرات ملک مسکونی و یا واحد صنفی تخفیف های ویژه ساماندهی پلاک های تاریخی برای مرمت نما ،جداره و پلاک سر درمغازه در نظر گرفته شده که در صورت رعایت الگوی ارائه شده از سوی معاونت شهرسازی و معماری منطقه بر اساس مدل سنتی ایرانی و استفاده از آجر و تابلوی کاشی به رنگ آبی فیروزه ای  به مالکین تعلق می گیرد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی