مدیران خودروعصر اعتبار

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان :

تکمیل ۱۹۵ واحد مسکونی تا پایان سال در مسجدسلیمان

عصر ساختمان- در حال حاضر ۱۹۵ واحد مسکن جهت ساکنان مناطق الوده به نفت در مراحل نهایی ساخت قرار دارند که باید تا پایان اسفند امسال تکمیل شوند.

تکمیل ۱۹۵ واحد مسکونی تا پایان سال در مسجدسلیمان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر 195 واحد مسکن جهت ساکنان مناطق الوده به نفت در مراحل نهایی ساخت قرار دارند که باید تا پایان اسفند امسال تکمیل شوند.

فرامند هاشمی زاده در جلسه بررسی مشکلات و روند اجرایی طرح جابه جایی مناطق آلوده به نفت که روز پنج شنبه، نهم دی ماه در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد، اظهار کرد: امروز مشکلات شهرک 1400 واحدی پیش بینی شده برای ساکنان مناطق آلوده و همچنین وضعیت مناطق آلوده به نفت مورد بررسی قرار گرفت که سالهای متوالی این پروژه در دست اجرا بوده و اکنون 195 واحد آماده شده است اما بدلایل ناهماهنگی بین بعضی ادارات خدماتی در اجرای کارهای زیربنایی مشکلاتی به وجود آمده است.

وی افزود: با توجه به تصمیمات استاندار خوزستان در سفر قبلی، امروز ما پیرامون پیگیری تصمیمات گرفته شده به شهرستان آمدیم تا این تصمیمات مجددا پیگیری شود و از نزدیک مشکلات شهرک در حال ساخت برای مناطق الوده را ببینیم تا با هماهنگی خوب بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

هاشمی زاده تصریح کرد: خوشبختانه امروز با کمک همه مدیران به جمع‌بندی خوبی رسیدیم و همه کارهایی که باید دستگاه‌های اجرایی انجام دهند را مرور کردیم و در بعضی قسمت‌ها شاهد پیشرفت فیزیکی خوبی هستیم و برعکس بعضی بخش‌ها پیشرفت خوبی نداشته است و باید تا پایان اسفندماه ساخت 195 واحد دیگر به پایان برسد.

وی عنوان کرد: همچنین در تلاش هستیم  تا مشکلات آب، تلفن، درمانگاه و مدرسه در این شهرک حل شود تا مردم با خیالی آسوده‌تر در این شهرک ساکن شوند و شاهد اسکان شهروندان ساکن مناطق آلوده مسجدسلیمان در این شهرک باشیم.

هاشمی زاده ادامه داد: امروز خوشبختانه به جمع‌بندی خوبی رسیدیم و همه مشکلات این شهرک را بازدید و بررسی کردیم و در تلاش هستیم تا با همکاری همه عوامل بزودی شاهد رفع این مشکلات در این منطقه باشیم.

علی عسگر ظاهری، نماینده مسجدسلیمان در رابطه با مصوبات این جلسه اظهار کرد: برای ادامه طرح جابجایی مناطق آلوده مسجدسلیمان یک بازنگری صورت گرفت که مناطقی که آلودگی و غیرقابل سکونت بودن‌شان تائید شده جابجا شوند و مناطقی که فاقد آلایندگی در حد قابل سکونت هستند به مردم اعلام و مجوز ساخت و ساز برای ساکنین این مناطق صادر شود.

وی افزود: در جلسه شهریورماه 95 که با حضور استاندار خوزستان برگزار شد، برای تحویل 195 واحد در شهرک ولیعصر(عج) وظایف دستگاه‌های مربوطه تعیین شد و در بازدید امروز از محل  شهرک مقرر شد فضای آموزشی موردنیاز شهرک ولیعصر(عج) تا مهرماه سال آینده بهره‌برداری شود. 

در این جلسه تکمیل مسجد و واحد فرهنگی در اولویت قرار گرفت و مقرر شد زیرساخت تلفن و ارتباطات و اشتراک آب منازل نیز طی دو ماه آینده تحویل داده شود و زیرساخت جاده و آسفالت شهرک نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده خواهد شد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو