مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

بیش از ۳ هزار مددجوی فاقد مسکن تحت پوشش کمیته امداد زنجان قرار دارند

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بیش از ۳ هزار مددجوی فاقد مسکن تحت پوشش کمیته امداد زنجان قرار دارند.

بیش از ۳ هزار مددجوی فاقد مسکن تحت پوشش کمیته امداد زنجان قرار دارند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایلنا، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از فعالیتهای مجموعه موسسه خیریه مهدی موعود (عج) و ارائه خدمات به خانواده های تحت حمایت این نهاد توسط موسسه خیریه در زنجان قدردانی کرد و گفت: در حال حاضر 22 هزار و 375 خانوار با جمعیت بیش از 43 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه 4.3 درصد از جمعیت استان زنجان زیرپوشش کمیته امداد هستند، گفت: از نظر خانوار، هشت درصد از جمعیت استان زیرپوشش کمیته امداد هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه راهبرد امداد در دهه چهارم خدمت رسانی، امداد توانمندسازی خانواده هاست، گفت: در دهه های اول و دوم رسیدگی به وضعیت معیشتی و تقویت سلول های ماهیچه ای جامعه هدف مورد نظر بود و در دهه چهارم فعالیت کمیته امداد توانمندسازی و تقویت سلول های مغزی جامعه هدف با ارائه مشاوره ها، آموزش های فی و حرفه ای، تقویت و تحکیم نهاد خانواده و ایجاد اشتغال و توانمندسازی و خروج 10 درصد از مددجویان از چرخه حمایتی این نهاد از رویکردهای کمیته امداد است.

وی به سایر خدمات حمایتی کمیته امداد نیز اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات فرهنگی و اشتغال، بهره‌‎گیری از ظرفیت خیران و نیکوکاران، ارائه خدمات در قالب اکرام ایتام و محسنین، ارائه خدمات مددکاری حقوقی از دیگر اقداماتی است که توسط کمیته امداد انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه رویکرد امداد در کنار ارائه خدمات اورژانسی و فوری به خانواده‌ها، افزایش تسهیلات اشتغال، ارائه خدمات فرهنگی و بهره گیری از ظرفیت خیران اعلام کرد و گفت:کمیته امداد در خدمت رسانی،موسسات را به عنوان رقیب نمی داند بلکه درتلاش است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آنها اقدامات محرومیت زدایی را در کمک به محرومان انجام دهد.

وی با بیان اینکه هم افزایی و همکاری موجب تعامل و ارائه خدمات بهتر و اثربخش خواهد شد، اضافه کرد: امیدواریم با تعامل اقدامات موثری در حل مشکلات مددجویان در بخش‌های مختلف انجام دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 3 هزار مددجوی فاقد مسکن و یک هزار و 250 خانواده اجاره نشین تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: در صورت حل مشکل مسکن نیازمندان 60 درصد دغدغه فکری نیازمندان رفع و در فرآیند توانمندسازی تسهیل و تسریع خواهد شد.

صفری همچنین از حمایت کمیته امداد از 3 هزار و 200 یتیم و فرزند مشمول طرح محسنین خبر داد و گفت: حمایت خیران در حل مشکلات این گروه از جامعه هدف که علاوه بر نیازمندی از داشتن نعمت پدر نیز محروم هستند، تاثیرگذار خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 659 بیمار صعب العلاج و سرطانی و خاص زیرپوشش کمیته امداد هستند، گفت:  تعداد نوعروسان پشت نوبتی نیز 617نفر است که در این بخش نیز فعالیت و کمک موسسات خیریه و خیران در حل مشکلات مددجویان تاثیرگذار خواهد بود.

دراین دیدار مهدیخانی مدیر عامل موسسه خیریه مهدی موعود (عج) زنجان نیز ضمن تشریح خدمات موسسه خیریه به نیازمندان به ویژه ایتام رویکرد جاری امداد که با تغییر مدیریت در امداد حاصل شده را رفع نیازهای محرومین بسیارموثر و اثربخش دانست و برای انجام کارهای مشترک برای خدمت رسانی به ایتام قول مساعد همکاری داد مقرر شد تفاهم نامه همکاری در راستای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان و ایتام باهم افزایی منعقد شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار