مدیران خودروعصر اعتبار

فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد:

آغاز احداث و تعمیر یک هزار مسجد گیلان از دهه فجر

عصر ساختمان- فرمانده سپاه قدس گیلان از آغاز احداث و تعمیر یک هزار مسجد در این استان از اوایل دهه فجر امسال خبر داد و گفت: در قالب این طرح در گیلان به همت قرارگاه سازندگی کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۵۰ مسجد احداث و ۷۵۰ مسجد تعمیر می‌شود.

آغاز احداث و تعمیر یک هزار مسجد گیلان از دهه فجر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از شبستان ، سردار محمد عبدالله ‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز( 9 دی) در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ساخت یکهزار واحد مسکونی مددجویی در گیلان آغاز شده و امیدواریم تا پایان امسال این تعداد واحد های مسکونی به مددجویان تحویل داده شود.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکن مددجویی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) ساخته می‌شود، افزود: 240 واحد مسکن مددجویی در هفته بسیج سال جاری به مددجویان تحویل داده شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تحویل واحدهای مسکن مددجویی در سطح شهرستان های استان روزانه در حال انجام است، تصریح کرد: تلاش داریم تعداد واحد های مسکن مددجویی که قرار است در دهه فجر به مددجویان تحویل داده شود افزایش یابد.

سردار عبدالله پور به قرار داد با آستان قدس رضوی در تعمیر واحدهای مسکونی اشاره کرد و گفت: در قالب این پروژه بالغ بر یکهزار واحدی که نیاز به تعمیر دارند کار تعمیر آنها شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه از اوایل دهه مبارک فجر امسال تعمیر و احداث یکهزار مسجد در استان گیلان به همت قرارگاه سازندگی کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز می‌شود، خاطر نشان کرد: در قالب تعمیر و احداث مساجد در استان گیلان 250 مسجد احداث و 750 مسجد تعمیر می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان به اجرای طرح سه دهستان نمونه اشاره کرد و افزود: این طرح با همکاری سپاه پاسداران، بنیاد مستضعفان و دولت اجرا می‌شود.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه این طرح در دهستان هایی اجرا می‌شود که نزدیک به 20 تا 40 روستا دارند، اظهار کرد: این طرح در دهستان های نمونه در چهار مؤلفه زیرساخت، مسائل بهداشت و درمان، مسائل فرهنگی و اشتغال و اقتصاد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کارهای ستادی، مطالعاتی و برآوردی طرح دهستان نمونه نزدیک پنج ماه است که پیگیری می‌شود، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد نقاط الگویی برای عمران و آبادانی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه کار اجرایی این طرح از دهه فجر آغاز می‌شود، افزود: این سه دهستان نمونه در بخش حویق، املش و رودبار قرار دارند.

وی اضافه کرد: در قالب این پروژه تلاش می‌کنیم که مهاجرت از روستا کاهش پیدا کرده و مسائل فرهنگی و سبک زندگی ایرانی اسلامی با حضور علما در روستاها پررنگ تر شود.

 

سردار عبدالله پور گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای رفع محرومیت ها و مشکلات کشور در تلاش است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو