مدیران خودروعصر اعتبار

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

سه میلیون سند مالکیت روستایی در کشور صادر شده است

عصر ساختمان- معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بیش از سه میلیون فقره سند مالکیت روستایی تاکنون در قالب برنامه مدون و منسجم برای تحول در روستاهای کشور صادر شده است.

سه میلیون سند مالکیت روستایی در کشور صادر شده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، هادی درفشی در آیین گشایش ساختمان اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فراهان در استان مرکزی افزود: سند مالکیت به معنای هویت بخشی به املاک روستایی است و روستائیان با این سند می توانند تسهیلات دریافت کنند ، ضمن آنکه بسیاری از اختلافات ملکی با سند دار شدن رفع شده است.
وی اظهار کرد: بستر صدور 270 تا 340 هزار سند مالکیت در کشور فراهم شده اما، در روستاهای بزرگتر سرعت روند صدوراسناد به دلایلی با کندی مواجه است.
معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه گفت: ظرف یک دوره 10 ساله 120 هزار واحد روستایی با استفاده از تسهیلات بانکی با نرخ چهار و پنج درصد نوسازی و بازسازی می شود.
درفشی افزود: با حمایت دولت تدبیر و امید در تامین اعتبار لازم برای بازسازی بافت های فرسوده روستایی در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
وی اظهار کرد: ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در تعهد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد که تاکنون 290 هزار واحد آن توسط این بنیاد در سطح کشور ساخته و به متقاضیان واگذار شده است.
وی گفت: 40 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده از تعهد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در صورت تامین تاسیسات زیربنایی، در نیمه نخست سال 96 به اتمام می رسد.
وی اظهار کرد: ساخت مسکن ویژه خانواده های دارای دو یا بیشتر فرزند معلول با کمک بنیاد مستضعفان و جانبازان، بنیاد مسکن، بهزیستی، حساب 100 امام و خیرین مسکن ساز نیز در جریان است.
معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تاکنون 11 هزار خانواده با شرایط فوق شناسی و برای سه هزار خانواده مسکن مناسب ساخته و تحویل شده است.
وی اظهار کرد: در شرایط کنونی اقتصادی کشور لازم است همپوشانی توسط نهاد ها و ادارات مختلف به وجود آید و پوشش حمایتی برای تامین منابع از عوامل موفقیت محسوب می شود.
در این آیین ساختمان اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فراهان در زمینی به مساحت 500 متر و اعتباری بالغ برسه میلیارد ریال با حضور جمعی از مسئولان محلی بهره برداری شد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی